• Hallo (krul)
    Een leerkracht bij ons op school, die wij 2 jaar lang hebben gehad voor Nederlands/Turnen (Ook wel bekend onder de naam slip) heeft een preek gekregen van de onderdirecteur door een vriendin van mij, Cinnabun.
    Zij gaat dus op uitwisseling in Hongarije, maar haar uitwisselingstudent is aan de foto's te zien niet echt wat je noemt netjes, en omdat hij de begeleider is is die moeder daar tegen gaan klagen in een serieus gesprek, maar die leerkracht ging dus de hele tijd plat van het lachen en gaf telkens domme opmerkingen over dat hij geen controle had over naar de disco gaan en zo. En toen belde die moeder dus naar de directrice om dat te melden (van die Hongaarse student) en toen besloot de directrice maar die leerkracht op zijn donder te geven. En tijdens de pauze die erop volgde loerde hij nogal vies naar ons (eigenlijk alleen naar Cinnabun^^) (cat)

    Maar om het topic nuttig te houden, nog iemand van die verhalen of hier commentaar op?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Haha, de Slip toch altijd hé! Ik vond da trouwens toch ook wel heel erg droog dat wij dieje daarstraks bij de onderdirecteur zagen zitten :')


    Beeeeeeeesje :-)

    Hahahah loool.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cinnabun schreef:
    Haha, de Slip toch altijd hé! Ik vond da trouwens toch ook wel heel erg droog dat wij dieje daarstraks bij de onderdirecteur zagen zitten :')

    Ghaha, da was ook echt wel droog! En echt blij leek hem niet he!
    Maar ne dag geleden kwam hum ook al kei slecht gezind de speelplek op... Misschien heeft hij 2 preken gekregen! Da zou pas lachen zijn!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hééé! Hij moet wel meegaan hoor! Want anders zit ik zonder shopzakkendrager Ö
    Maar, ik snap Cinnabun's mammie wel.. De mijne zou ook freaken (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    Hééé! Hij moet wel meegaan hoor! Want anders zit ik zonder shopzakkendrager Ö
    Maar, ik snap Cinnabun's mammie wel.. De mijne zou ook freaken (a)

    Haha xd & we moeten ook nog kunnen testen of Facebook nu echt gelijk had over hem!


    Beeeeeeeesje :-)

    CarmineG schreef:
    Hééé! Hij moet wel meegaan hoor! Want anders zit ik zonder shopzakkendrager Ö
    Maar, ik snap Cinnabun's mammie wel.. De mijne zou ook freaken (a)

    Weetje wie de directrice d8t dat er nog mee ging? De zwaard! En die was kei geshokeerd toen ze te weten kwam dat alleen Donkey en Slip ginge meegaan.
    Maar ja, ik snap je shopzakkendragerij wel hoor! :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Weetje wie de directrice d8t dat er nog mee ging? De zwaard! En die was kei geshokeerd toen ze te weten kwam dat alleen Donkey en Slip ginge meegaan.
    Maar ja, ik snap je shopzakkendragerij wel hoor! :')

    Zwaard? -volgt niet meer- En, ik heb geen last met die 2. Ik, Lien, Sarah en Dorien kunnen die 2 wel aan :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cinnabun schreef:
    (...)
    Haha xd & we moeten ook nog kunnen testen of Facebook nu echt gelijk had over hem!

    Lol :'D Dries gaat, spijtig genoeg, naar Spanje.. -boehoe-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    (...)
    Zwaard? -volgt niet meer- En, ik heb geen last met die 2. Ik, Lien, Sarah en Dorien kunnen die 2 wel aan :'D

    Ja, baard? Bart? Titularis? Snap je hem al? :')
    En gaha, ik twijfel er niet aan dat jullie die 2 gaan aankunnen!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    CarmineG schreef:
    (...)
    Lol :'D Dries gaat, spijtig genoeg, naar Spanje.. -boehoe-

    Haha xd die had idd wel handig geweest!


    Beeeeeeeesje :-)

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ja, baard? Bart? Titularis? Snap je hem al? :')
    En gaha, ik twijfel er niet aan dat jullie die 2 gaan aankunnen!

    Hahaha -out-
    En natuurlijk kunnen wij die aan! -hearteyes-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    leraren zijn ook geen mensen ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn Jens doet dat niet! ;O
    Je moet het verkeerd gezien hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    Mijn Jens doet dat niet! ;O
    Je moet het verkeerd gezien hebben.

    Haha, ik denk dat ik je toch zal moeten teleurstellen. Het enige nuttige dat hij zei, was: "Ze lopen toch nog op vrije voet rond, dus denk ik dat er geen criminele activiteiten geweest zijn?" Haha, die Slip toch! Maar stiekem heb ik nu ook wel medelijden met hem omdat hij een preek heeft gekregen van de directrice door de schuld van m'n moeder :X


    Beeeeeeeesje :-)

    slip wat een naam