• Zou ik een hond willen. Serieus, ik wil zo'n grote hond (In het bijzonder een Berger Blanc Suisse/Witte Zwitserse herder) die je goed kan vastpakken, waarmee je kan spelen, die lief is en aaaaah, ik smelt gewoon helemaal als ik een hond zie. :9~
    En ik weet heus wel dat je een paar keer dag moet gaan wandelen, dat je zijn poep moet opkuisen, dat je er elke dag voor moet zorgen, dat het haren verliest,... (':

    Haha, maar goed. Heb jij huisdieren? (':

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 19:29 ]


    Only losers can act the way you do

    Drie katten, één hond [een toller 8D]
    enenenen ik heb nog goudvissen x)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik zie hier een duidelijk geval van contaminatie: Het hoort dolgraag te zijn (nerd)
    Ok, en dan nu met mijn gedachten ergens anders dan mijn NL huiswerk: Ik had een hond, maar die hebben we weg moeten doen omdat mijn zus met haar kindjes bij ons kwam wonen, en één van de twee kruipte nog, en mijn hond was heel speels. Dus dat ging gewoon niet samen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een hond en in het begin is het leuk, maar daarna is dat beest net zo groot/sterk dan dat jij bent(in mijn geval)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb 2 honden! (:

    Die hond is echt te lief voor woorden. <3 en ik heb een border terriër, zo een:
    klik. Het is echt zo'n liefie!


    It's time to be happy again.

    Ik heb zo'n hond. De rechtse dan. Maar die hond die jij wil is fantastisch _O_

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 22:20 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    twee hondjes : pim en twix 8)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    De allerslijmerigste Golden Retriever die je je kan wensen <3
    Zij is echt mijn baby <3 ^^

    Hagelslag schreef:
    Ik heb zo'n hond. De rechtse dan. Maar die hond die jij wil is fantastisch _O_


    Heb jij een sint-bernard?! haha, freaking awesome!


    It's time to be happy again.

    Ik zag zo'n hond today <3 And I was like: AHW!~ Mooie hond <3
    Maar over het algemeen ben ik een kattenmens <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb een hond. Een Duitse Herder. En hij is lieffff. <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb een hond en kat. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sailor schreef:
    Zou ik een hond willen. Serieus, ik wil zo'n grote hond (In het bijzonder een Berger Blanc Suisse/Witte Zwitserse herder) die je goed kan vastpakken, waarmee je kan spelen, die lief is en aaaaah, ik smelt gewoon helemaal als ik een hond zie. :9~
    En ik weet heus wel dat je een paar keer dag moet gaan wandelen, dat je zijn poep moet opkuisen, dat je er elke dag voor moet zorgen, dat het haren verliest,... (':

    Haha, maar goed. Heb jij huisdieren? (':


    Omg wat een schat =D haha ik heb zelf een Gerbil =P die al bejaard is XD [3 of 4 jaar ofzow? xd] ehmm en me ma hond 2katten konijn me pa kat en vissen xD

    Ik wil zelf nog steeds een Siberische husky =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Twee honden, twee katten en een dwerghamster.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Een hond, kooikerhond, en een kat. :3


    You move me ......... Kurt