• Sinds zaterdag 4 september zijn Sebastian en ik verloofd. Ik ben er echt heel blij mee, en hij ook. Nu heb ik een hele mooi ring om mijn ringvinger, en ja, jullie mogen allemaal komen als we gaan trouwen, over een hele tijd. -als jullie komen opdagen-
    Maar goed, ik wilde het toch even vertellen.

    Hier een vage foto omdat iemand erom vroeg =3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteeerd!
    (A)

    Hihi, wat ongelofelijk lief. <3


    It's time to be happy again.

    Woow dat is een grote stap, gefeliciteerd! :'D


    -

    Awh, gefeliciteerd :9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    wow , leuk :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Echt! Wow! Mijn moeder zou een hartaanval krijgen als ik op dezelfde leeftijd als jou ging meedelen dat ik verloofd was, haha. Je ouders zijn vast blij voor je hè. Geleficiteerd! Lekker romantisch.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Echt! Wow! Mijn moeder zou een hartaanval krijgen als ik op dezelfde leeftijd als jou ging meedelen dat ik verloofd was, haha. Je ouders zijn vast blij voor je hè. Geleficiteerd! Lekker romantisch.


    Eigenlijk, stiekem, weten ze dat nog niet. Want ik weet niet hoe ik het moet vertellen...
    Maar min moeder was al getrouwd met mijn pa op der 19de. Zo erg zal het wel niet zijn.


    Your make-up is terrible

    Wow! Awesome, gefeliciteerd <3

    Illuminati schreef:
    Gefeliciteerd!

    Awh, zo leuk ^^
    Gefeliciteerd!


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Wat leuk! Heel erg gefeliciteerd en een lange, gelukkige tijd samen!
    (flower)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Gefeliciteerd :Y)
    Ik vind het heel leuk voor jullie Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Is het een beetje aso om te vragen naar een foto van je ring? :$ -nieuwsgierig-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    (...)

    Eigenlijk, stiekem, weten ze dat nog niet. Want ik weet niet hoe ik het moet vertellen...
    Maar min moeder was al getrouwd met mijn pa op der 19de. Zo erg zal het wel niet zijn.


    Storm hun werkkamer binnen en roep dan luid; "Ik ga trouwen, hallelujah. BYE!" loop dan de kamer uit. (nerd) Haha nee grapje, doe het rustig, neem de tijd. Het is ook zeker een grote besluit dus geef je ouders de tijd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Illuminati schreef:
    Is het een beetje aso om te vragen naar een foto van je ring? :$ -nieuwsgierig-


    Uh, ik ga even kijken voor je.


    Your make-up is terrible