• Hebben jullie dat ook dat als je verliefd bent dat alles precies veel vrolijker lijkt dan het eigelijk is?

    Vandaag bijvoorbeeld;
    Ik was vorige week echt muuug ziek geweest en ik ben nog steeds niet op en toppie en we hadden de eerste twee uren van de dag sport op verplaatsing. Dus ik deed mee en L. (mijne crush) zat op de bank want die kan ni meer zo goed lopen op zijn voet maar dus, we waren zo estafetten (ofhoejedatookschrijft) aan doen en ik begon mijn misselijk te voelen en L. heeft mij toen naar de toiletten gebracht en lief gewacht tot ik gedaan had met overgeven -is daar eigelijk een mooi woord voor?- en dan heeft die voor mij een Cola gekocht omdat ik er bleek uitzag en is die mee buiten gaan zitten in de frisse lucht.
    Lieeeef heeeee?
    Nee, we zijn geen koppel
    en nee, dat gaat er niet van komen
    maar toch vond ik dat zoooo lief.

    Hebben jullie dat ook al eens gehad,
    "een geluk bij een ongeluk"?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Antwerpen (muug moe) haha? (cat)

    Braken is het mooie woord voor overgeven en ik heb nog nooit 'een geluk bij een ongeluk gehad'. Haha, maar ik vind het echt leuk voor jou! ;D


    Only losers can act the way you do

    Awh dat is wel lief van hem (:


    -

    Das inderdaad lief Ö
    En nee, op dit moment haat ik verliefd zijn. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Euhm ik vind verliefd zijn helemaal niet leuk, teminste op e manier die ik het beleef op dit moment niet echt :/


    -

    Dat vind ik nou écht lief. 8D
    Wat een lieve jongen :'D
    En ik ben al zo'n 16 maanden verliefd, dus ik snap 't helemaal. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ooooh wat leuk :3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Schattig ^^
    En ja, maar momenteel ben ik niet verliefd.


    ars moriendi

    Sailor schreef:
    Antwerpen (muug moe) haha? (cat)

    Braken is het mooie woord voor overgeven en ik heb nog nooit 'een geluk bij een ongeluk gehad'. Haha, maar ik vind het echt leuk voor jou! ;D


    Ik vind overgeven beter klinken dan braken hoor.. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga veeeel liever naar school omdat ik dan de jongen zie die ik leuk vind :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sailor schreef:
    Antwerpen (muug moe) haha? (cat)

    Braken is het mooie woord voor overgeven en ik heb nog nooit 'een geluk bij een ongeluk gehad'. Haha, maar ik vind het echt leuk voor jou! ;D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik vind het wel mooi voor je. Maar zelf geloof ik niet in liefde ik zit al me hele leven al zonder ben beniuewd of mijn gedachte ''Love is a lie'' ooit zal veranderen

    Verliefd zijn is het beste gevoel ter wereld :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Holla voor het Antwerps. _O_

    Ja, dat gebeurt wel eens vaker. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Nog niet verliefd nee. Komt vast nog wel (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus