• Ik wil graag op de foundationtour gaan, want ik word er zó ziek van om met Concealer te moeten smeren. Dus...hebben jullie aanraders?(+waar je jouw aanrader kan kopen?)
    -Ja ik weet dat je er dagcrème onder moet doen.
    -Ja ik weet dat het eigenlijk niet zo goed is voor je huid, dus zie bovenstaand puntje.:P

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 15:27 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Yves Rocher? ... In ieder geval ergens waar je uitleg kan vragen wat het beste bij je huid past.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Yves Rocher? ... In ieder geval ergens waar je uitleg kan vragen wat het beste bij je huid past.

    Is dat dan een winkel ofzo?(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Is dat dan een winkel ofzo?(cat)

    Ja! 8D
    In België toch. (krul) In Antwerpen dan... Of alleen in mijn stad, ik heb eigenlijk geen idee! 8D Nuja, zal wel beken zijn over heel België, maar Nederland weet ik niet. Random site ervan. Typ eens in bij Google. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik gebruik het niet meer, nu ziet mijn gezicht er veel beter uit dan daar voor. Je krijgt er trouwens vlekken van, en het kan gaan irriteren/jeuken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Guyana schreef:
    (...)
    Ja! 8D
    In België toch. (krul) In Antwerpen dan... Of alleen in mijn stad, ik heb eigenlijk geen idee! 8D Nuja, zal wel beken zijn over heel België, maar Nederland weet ik niet. Random site ervan. Typ eens in bij Google. ^^

    Hmm, in Nederland is het niet bekend, maar toch bedankt. (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn foundation is crap dus ik heb geen idee. Maar je kan ook bij een winkel vragen wat bij jou huid past (:


    -

    Arsenal schreef:
    Ik gebruik het niet meer, nu ziet mijn gezicht er veel beter uit dan daar voor. Je krijgt er trouwens vlekken van, en het kan gaan irriteren/jeuken.

    Is dat niet alleen als je de verkeerde foundation hebt?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik gebruik nu Vichy, speciaal voor de gevoelige huid. Je hebt daar verschillende types, voor een vlekkerige huid, jeugdige huid, verouderde huid enzo. Het is alleen wel 20 euro voor een flesje.
    Anders moet je gewoon de mousse van Hema nemen, die is ook wel goed.


    Your make-up is terrible

    Zoals Guyana zei, Yves Rocher.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Hmm, in Nederland is het niet bekend, maar toch bedankt. (:

    Wel hoor! in Amsterdam en Rotterdam zijn er ook een paar.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    xWahreLiebe schreef:
    (...)
    Wel hoor! in Amsterdam en Rotterdam zijn er ook een paar.

    Je ziet mij nog niet in Amsterdam shoppen.(cat) Ik hou het gewoon op Alphen a/d Rijn en Zoetermeer.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik koop het altijd van essence :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Assassin schreef:
    Ik gebruik nu Vichy, speciaal voor de gevoelige huid. Je hebt daar verschillende types, voor een vlekkerige huid, jeugdige huid, verouderde huid enzo. Het is alleen wel 20 euro voor een flesje.
    Anders moet je gewoon de mousse van Hema nemen, die is ook wel goed.


    Het is trouwens alleen bij de apotheek verkrijgbaar.


    Your make-up is terrible

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Je ziet mij nog niet in Amsterdam shoppen.(cat) Ik hou het gewoon op Alphen a/d Rijn en Zoetermeer.


    Je kunt het ook via internet bestellen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb van loreal paria die is goed :Do


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget