• Yeps, ik heb net gemerkt dat ik een pechvogel ben. Ik ben tegen de jongen die ik als de dood haat, vijf keer tegengebotst vandaag. En nog bijna en hij was op mij gevallen! God, en ik zit naast hem tijdens alle lessen vanaf nu..

    Moest dit even kwijt. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Misschien ga je hem dan minder haten? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    aw, poor you. waarom haat je hem zo dan, haha?


    it's so empty living behind these castle walls

    De eerste dag zijn ik en Cas ( BestFriend) uitelkaar gehaalt en mochten we niet naast elkaar meer zitten en ik mag ook niet meer naast Marjoke zitten ( het word met hun allebij te druk ofzo nouja boeiend ik ben DRUK (H) ) En de eerste les kwamen ik marjoke jeanne luuk jur en rosaline telaat en mochten we de volgende ochtent om 8 uur melden terwijl we het eerste uur vrijhadden !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hagelslag schreef:
    Misschien ga je hem dan minder haten? :'D


    Okay, maybe is hij de knapste van de klas, maar who cares? Zijn arrogantie, ego en van die dingen staan in de weg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Okay, maybe is hij de knapste van de klas, maar who cares? Zijn arrogantie, ego en van die dingen staan in de weg.


    doe net zo arrogant en egoïstisch terug, dan mag zo'n jongen je meestal wel. Mijn BF is echt superarrogant (tegen mij is ze heel lief), en alle jongens vinden haar geweldig.


    It's time to be happy again.

    Tussen haat en liefde ligt een dunne grens. =D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Murphy zit je achterna.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jullie worden besties, ik voel het!(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nightingale schreef:
    (...)

    doe net zo arrogant en egoïstisch terug, dan mag zo'n jongen je meestal wel. Mijn BF is echt superarrogant (tegen mij is ze heel lief), en alle jongens vinden haar geweldig.

    Dat heb ik nou nooit begrepen, waarom jongens op arrogante meiden vallen. Ik heb een schijt, maar dan ook een schijthekel aan arrogante meiden en jongens. Dat je lef hebt en uitstraling toont prima, maar overdrijven daarin gaat mij te ver. Ik wil die lui altijd de nek om draaien, no exception.
    Dan zal ik gewoon niet in de smaak vallen bij jongens. Verklaart meteen waarom ik tweeeneenhalf jaar single ben...

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 18:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou nooit begrepen, waarom jongens op arrogante meiden vallen. Ik heb een schijt, maar dan ook een schijthekel aan arrogante meiden en jongens. Dat je lef hebt en uitstraling toont prima, maar overdrijven daarin gaat mij te ver. Ik wil die lui altijd de nek om draaien, no exception.
    Dan zal ik gewoon niet in de smaak vallen bij jongens. Verklaart meteen waarom ik tweeeneenhalf jaar single ben...


    Men, you so own me! Daarom dat ik ook zo'n schijthekel aan die gast. Hij vind het zelfs "raar" dat ik hem soms b*tch noem..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oeh, filmcliché. Je haat elkaar.. hè? (A)


    make cake, not war

    VeraPotter schreef:
    Oeh, filmcliché. Je haat elkaar.. hè? (A)


    Welke film bevat hetzelfde content?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou nooit begrepen, waarom jongens op arrogante meiden vallen. Ik heb een schijt, maar dan ook een schijthekel aan arrogante meiden en jongens. Dat je lef hebt en uitstraling toont prima, maar overdrijven daarin gaat mij te ver. Ik wil die lui altijd de nek om draaien, no exception.
    Dan zal ik gewoon niet in de smaak vallen bij jongens. Verklaart meteen waarom ik tweeeneenhalf jaar single ben...

    Ja hè, heb ik ook.
    Ik ben niet zo'n type dat zo'n 'attitude' heeft. En als jongens dat helemaal te gek vinden, vind ik die jongens ook meteen drie keer niks.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Virginity schreef:
    (...)

    Welke film bevat hetzelfde content?

    Heul veeul!
    Dat ze elkaar eerst totaal niet mogen, en blablabla en dan toch verliefd worden..(krul)
    Zoals... The Ugly Truth!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Heul veeul!
    Dat ze elkaar eerst totaal niet mogen, en blablabla en dan toch verliefd worden..(krul)
    Zoals... The Ugly Truth!



    Oh gosh. Ik ga lang van ze leven niet op mijn eigen Mike vallen als hij zijn attitude niet veranderd.. (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.