• _O_
    Ik heb voor morgen onwijs veel huiswerk, ook al zijn het maar drie vakken. Mensen denk namelijk ook echt dat het gezond voor je is om drie diagnostische toetsen te maken, 10000 opdrachten en samenvattingen te maken?
    I don't think so...
    Maar!
    Gelukkig heb ik morgen twee tussenuren, en dan ga ik gewoon op het studieplein zitten en ga daar m'n Nederlands + Levensbeschouwing maken. 2 uur is genoeg daarvoor denk ik. (Als ik maar niet word afgeleid door m'n crush...)
    Hallelujah!
    Hoe zit het met jullie?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OHMYCHASER schreef:
    Ik heb niet echt heel veel. Deze week alleen een SO en een geschiedenis sources verslag.
    Volgende week drie SO's (cat)

    Uhg, idd. Volgende week begint de hel pas echt!
    Dossier inleveren, 3 SO's.. Oh, en nog een prsentatie voor GS.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niks, nada noppes. Alleen 1 opdrachtje voor engels voor volgende week.


    SLOAN.

    Oelalaah.. Hoorde ik nu net het woord 'crush'? :9~ Laat je dan maar niet afleiden, jij! Bij mij gaat het nog wel.. Alleen heb ik echt geen zin.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik heb volgende week 2 SO dit is mijn eerste school jaar op de middelbare en ik ben nog niet klaar voor toetsen.......


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    5 vakken huiswerk per dag, halleluja. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb huiswerk voor maar 2 vakken.
    Gelukkig maar want ik had gister huiswerk voor 7 vakken o.0

    Ik maak mijn huiswerk altijd in doorwerktijd op school ;)


    ars moriendi

    morgen... veel... natuurkut enzo, dat haat ik echt... en volgende week heeeeeel veel toetsen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Taak voor Nederlands en een toets voor Engels.
    Alhoewel ik niet denk dat ik voor Engels ga leren. (Het is simpel, gewoon de landen kunnen zeggen. 'Spain', 'Japan', 'Turkey', 'USA',..)


    All this dampness is damp.

    Ik heb morgen eerste 5 uur vrij dan kan ik het toch niet maken (ik slaap dan Zzzzz) en daarna heb ik avond les met maar 1 uur pauze (dan eet ik, mjam mjam mjam) en dat heb ik overmorgen ook dus ik heb 2 dagen in de week dta ik niks kan doen!!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'