• Zowat alle meiden op mijn school hebben alleen zwart, wit, grijs en/of bruin aan.

    Ik val echt op met mijn groene/paarse/etc vesten en gekleurde tas x'D

    Is dat bij jou ook zo?

    Een vriendin van mij heeft altijd zwart aan, heel zelden eens een andere kleur erbij. En een andere heeft altijd zwart, grijs of blauw aan. Bij hun valt dat best op.
    En wat ik zelf draag is verschillend.

    bij ons op school draagt iedereen gewoon kleur én zwart en grijs etc.
    van alles door elkaar


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    meestal draag ik zwart, paars of blauw. in de winter draag ik eigenlijk donkere kleuren, in de zomer loop ik ook met geel enzo. Ik heb wel een blauwe winterjas :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik draag alle kleuren eigenlijk. Behalve roze.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nu wil ik wel zeggen dat ik best kleurrijk gekleed ben, maar ik ben vandaag ook zwart, wit, lichtblauwe spijkerbroek en beige laarsjes. Dus nee, ook niet echt. Bij ons op school lopen juist best veel gekleurde types, maar die combineren het verschrikkelijk.


    It's time to be happy again.

    Tsja, het is wel zo, maar tegenwoordig is het in de winkel ook steeds meer kiezen tussen deze kleuren.


    make cake, not war

    Zwart is niet eens een kleur.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij mij zie je iedereen met zo'n adidas-vest rondlopen. Ik vind ze mooi maar irriteer me er langzaamaan enorm aan.


    All this dampness is damp.

    ik is kleur , als ik al een grijze trui aanheb , heb ik ook een fel gekleurde tshirt aan , zoals nu :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Soldier schreef:
    Bij mij zie je iedereen met zo'n adidas-vest rondlopen. Ik vind ze mooi maar irriteer me er langzaamaan enorm aan.

    LOOOL die heb ik ook en ik ga er zelfs meer kopen._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik combineer een velle kleur soms met zwart/grijs. Maar het valt mij ook wel op ja, en iedereen heeft zo'n zwart/bruine leren schooltas, kom ik aan met mijn roze gebloemde tas xD

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 18:00 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik draag ook meestal; zwart, wit, grijs, bruin & beige.. xd

    Cornflakes schreef:
    Zwart is niet eens een kleur.(krul)

    In mijn beginpost staat nergens het woord 'kleur', die mensen dragen wel zwart, like hoe noem je dat anders dan? :'D

    Whaha, ja dat zag ik ook al =O
    En ze dragon ook allemaal alleen een legging+een shirt dat nét over hun bibs valt

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:14 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.