• Zowat alle meiden op mijn school hebben alleen zwart, wit, grijs en/of bruin aan.

    Ik val echt op met mijn groene/paarse/etc vesten en gekleurde tas x'D

    Is dat bij jou ook zo?

    Bij ons heeft iedereen bijna lichtblauwe skinny's en Uggs, het eerste vind ik mooi, het laatste niet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik houd wel van wat kleur maar niet te overdreven. Ik vind het weer niet lijken als mensen van die tassen hebben met prints erop en 10 verschillende kleuren ofzo, maar dat is gewoon smaak.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij ons verschilt het heel erg op school. Je komt van alles tegen bij ons, er was ook iemand die felroze haar had (:..
    Alleen qua jassen is het bij ons eentonig, gewoon de standaard kleuren zwart,grijs,wit. Kom ik aan met mijn knalrode jas (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RobinxCesc schreef:
    Bij ons verschilt het heel erg op school. Je komt van alles tegen bij ons, er was ook iemand die felroze haar had (:..
    Alleen qua jassen is het bij ons eentonig, gewoon de standaard kleuren zwart,grijs,wit. Kom ik aan met mijn knalrode jas (:

    zo heeft er dus ook iemand bij ons op school blauw haar. :')
    komisch gewoon.
    maar ze is wel aardig. :"D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 15:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik draag ook vaak zwart :'D
    Maar ook wel eens andere kleuren..

    Ik draag ook vooral iets minder opvallende kleuren (:


    effort never betrays you

    Onze school is heel kleurrijk, kijk maar naar deze klasfoto van onze klas van vorig jaar (:
    Leuk toch, al die kleurtjes?


    Never run out of reasons to smile...

    Iedereen op onze school draagt alleen maar marineblauw, grijs en wit. Rarara, hoe zou dat komen? (nerd)


    Only losers can act the way you do

    En dan te bedenken dat ik in de eerste en tweede klas raar aan werd gekeken als ik alleen maar zwart en wit droeg x'D En zij gekleurde kleding. Maar wel minder kleurig als ik nu.

    Wy hebben een uniform dus iedereen is sowieso hetzelfde (cat)

    Mwah, niet dat ik daar echt op let.. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zelf iemand die graag zwart draagt. But yeah, tis heus niet het enige kleurtje. Maar het is wel zo, heel vaak van die bruine paardrijlaarzen. Die dingen vind ik Verschrikkelijk, hoofdletter V. Bah serieus, ga dan paardrijden ofzo =='
    Maargoed, that's just me...


    No growth of the heart is ever a waste

    Hagelslag schreef:
    Ik hou niet zo van kleur, dus ja dat is ook zo. ;p


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zaitsev schreef:
    Ik ben zelf iemand die graag zwart draagt. But yeah, tis heus niet het enige kleurtje. Maar het is wel zo, heel vaak van die bruine paardrijlaarzen. Die dingen vind ik Verschrikkelijk, hoofdletter V. Bah serieus, ga dan paardrijden ofzo =='
    Maargoed, that's just me...


    Niets tegen paardrijden, hmm (:
    Maar je hebt gelijk, die laarzen zien er afschuwelijk uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Niets tegen paardrijden, hmm (:
    Maar je hebt gelijk, die laarzen zien er afschuwelijk uit.

    Oh nee hoor, absoluut niet :'D Heb het zelf 7 jaar gedaan x]

    & Ja. True ><

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 12:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste