• Ja ik had echt zo´n rare droom vannacht. Jaja het gaat op Quizlet. Het heeft eigenlijk geen draad ofzo. Het is gewoon erg verwarrend en raar maarja. Het is niet de bedoeling dat iemand zo iets heeft van: 'Ja zit je iemand nou belachelijk te maken ofzo?' Het is de bedoeling om jullie ff een grappig verhaal te vertellen, want dit heb ik ook echt gedroomt. En zelf vond ik het achteraf wel grappig en vaag maarja.

    Mod-Check, daar ging het over. Naja, het is niet zoals jullie denken dat het zit. Mod-Check was iets, alle mods kwamen naar een groot grasvelt, net als alle andere users van Quizlet. De mods gingen iedereen ondervragen om te kijken wie ooit iemand had gehackt! (raar he? Ja vond ik ook).Nou zo ging het verhaal:

    'Ik kijk verbaast om me heen en zie iedereen langs lopen. De mods op hun best gekleed. Opeens worden ze bij een groepen. Er word iets tegen alle mods gezegt en zo lopen boos weg. Even later komen de mods terug. Ze hebben politiepakjes in het rood aan. Toen snapte iedereen waarom ze zo boos waren, hadden ze net zo leuk gekleed komt iemand hun vertellen dat ze die lelijke dingen aan moesten. Dus iedereen had wel zo'n beetje medelij met de mods.
    Toen stond er ineens een hele grote achtbaan, een soort Booster maar dan ging ie niet over de kop. Iedereen stapte in behalve de mods. Veel mensen gingen een beetje stunten in dat ding. De moderators probeerde ons koest te houden maar we negeerde het. Gelukkig kwam iedereen er ongedeert uit. Vervolgens werden we 2 voor 2 naar een mod toe geroepen. Ineens was ik aan de beurt met een vriendin van mij. Het was eigenlijk best rustig. "Hee!" zei de moderator. "Hee!" andwoordde we vrolijk terug. We begonnen met zn drieen een gezellig gesprekje. Ineens liep iemand langs en gooide een helm bij Haar op dr kop. Die gene pushte een andere mod naar ons toe. Ze keken allebij elkaar hulpeloos aan. "Hebben jullie gehackt?" vroeg de andere mod. "Nee" lachte ik. "LIEG NIET!" schreeuwde ze zogenaamd boos. "Waar zijn de duimschroeven?" riep die vriendin vrolijk. "Ga maar." zeiden de mods zuchtent.
    Iedereen moest zeg maar lachen. Naja behalve de mods. Even later kwamen mensen met een paars politie pakje aangelopen. Warschijnlijk de beta's, en ineens waren alle mods heel vrolijk, en begonnen te lachen. De Beta's zette 1 voor 1 geergert hun helms op (geen idee waar ze die voor nodig hadden) en toen was de droom afgelopen!'
    Raar he?

    Haha :'3 rare droom!

    raar. mijn dromen voorspellen meestal de toekomst.:-D (echt waar .een paar keer per jaar zijn mijn droomn zijn net raadsels ..soms weet ik al wat de uitkomst is. een week later komt het vaak ook nog echt uit0.0.....hoe creepy kan dat zij0.o)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    raar. mijn dromen voorspellen meestal de toekomst.:-D (echt waar .een paar keer per jaar zijn mijn droomn zijn net raadsels ..soms weet ik al wat de uitkomst is. een week later komt het vaak ook nog echt uit0.0.....hoe creepy kan dat zij0.o)

    Zoiets ken ik, heel soms heb ik dat. Maar ik kan beter mijn emoties in dromen vinden.
    Maarja zou wel cuwl zijn, ineens staat er een achtbaanb midden in een groot grassvelt! XP

    We hebben echt zulke pakjes hoor(cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik droomde eens en ik besefte toen dat ik droomde dus toen ging ik allemaal dingen voor mezelf wensen en toen kwamen die dingen ook :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha XD


    Life is hard and then we die

    Happysnail schreef:
    We hebben echt zulke pakjes hoor(cat)

    Daar ben ik ook erg blij om :D

    Haha (:
    Ik droomde vannacht dat Bella helemaal op het einde besloot toch maar voor Emmett te gaan in plaats van Edward.(krul)


    effort never betrays you

    Happysnail schreef:
    We hebben echt zulke pakjes hoor(cat)


    Hahaha. _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    Juist haha ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaha XD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaha XD

    Ja de bemiddelaars liggen natuurlijk plat want die hoefde in heel die droom niet één lelyk pakje aan te hebben XP

    Ze hebben politiepakjes in het rood aan.

    dat vind ik best wel geniaal. :'D


    Let the Night embrace you

    .. Leuk, ik mocht een paars politiepakje aan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hoe jou onderbewust zijn het verzint -kijkt bedenkelijk-