Ik ontdekte gisteren avond pas dat dat toen was --'
Ik kijk daar echt al 3 jaar naartoe of zo. Maar goed, ondanks ze dat toch nog 20 x herhalen, en ik verschillende mtv's heb, is er geen probleem :')
FACEPLANT schreef:
(...) The Catalyst, is dat dat nieuwe nummer?
Dat klinkt op een begeven moment echt al een jumpstyle nummer :'DD
Yup. en ja, komen ze ineens met techno aan w-t-f. Er zijn nog 2 songs bekend, weet alleen de titels niet meer. Waarom zou ik ze onthouden als ze zo slecht als wat zijn q_q
Kikkeli schreef: IDD, LP is veranderd
Dit album wordt kut. Ik heb al 3 of 4 liedjes gehoort van dat nieuwe album, allemaal barslecht. The Catalyst heeft nog wel íets. Maar niet echt van... jeuj
LP gaat dan ook stoppen -dit word hun laatste album-.
OT: Ik heb niet gekeken (:
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Kikkeli schreef:
(...)Yup. en ja, komen ze ineens met techno aan w-t-f. Er zijn nog 2 songs bekend, weet alleen de titels niet meer. Waarom zou ik ze onthouden als ze zo slecht als wat zijn q_q
Haha ik dacht dat het een nieuw, veel te soft nummer van angerfist was ofzo :'D
Tragically schreef:
(...) LP gaat dan ook stoppen -dit word hun laatste album-.
OT: Ik heb niet gekeken (:
Dan hadden ze op zijn minst nog een goed laatste album kunnen maken :'D
Weet iemand die gisteren de VMA's heeft afgekeken of Paramore/B.o.b na Taylor Swift komt? Ik wil ze zien .__.
Die DJ met dat mickey mouse hoofd was trouwens ook echt vet. Lijkt me alleen een beetje zwaar.
FACEPLANT schreef:
(...) Dan hadden ze op zijn minst nog een goed laatste album kunnen maken :'D
Weet iemand die gisteren de VMA's heeft afgekeken of Paramore/B.o.b na Taylor Swift komt? Ik wil ze zien .__.
Die DJ met dat mickey mouse hoofd was trouwens ook echt vet. Lijkt me alleen een beetje zwaar.