• Kijk, ik heb een crush, en we smsen veel en praten veel op msn + real.
    Hij heeft een vriendin, maar boeiend. Het is niet alsof ik hem ga afpakken of zo, haha.
    Aber gut.
    Ik stuurde hem net een onwijs hyper berichtje op msn dat ik naar Ginger Ninja ging. Dat is nu al echt iets van 4 uur geleden.
    Hij was gewoon online, maar zei niets terug. Nu heeft hij nog steeds niets teruggezegd maar is wel online. Ook geen sms toen ik offline was van dat ie aan het eten was of weet ik veel..
    En ik voel me nu gewoon een beetje kut, ook al slaat het nergens op?
    Maar om nou te vragen of er iets is is ook weer zo lame...
    Moet ik iets doen of niet of maak ik me druk om niets of...? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je maakt je waarschijnlijk druk om niets.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je maakt je druk om niks.


    -

    Misschien gaat hij automatisch online als hij de pc aanzet en is hij er niet op bezig. Je hoeft je heus nog niet druk te maken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een vraagteken sturen.. & als hij het negeert, dan moet je'm gewoon laten. Want maybe stuurt hij je morgen ofzo terug: 'Oh sory, ik was ffe weg' & dan voel je je schuldig omdat je zo hebt aan gedrongen (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ken het hoor. En het voelt inderdaad vreselijk klote, maar als je een normale jongen treft maak je je druk om niets. Is het een lul zoals ik altijd tref tsjaa dan kan je hem beter dumpen voor het te laat is zoals het bij mij is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet je, dat heb ik ook. Mijn ex - inmiddels een gewone vriend van me - zegt ook nooit wat tegen me op msn sinds ik terugkwam van een maand vakantie terwijl de rest van m'n vriendengroep wel gewoon praat ed. Kijk, nu ben ik toevallig zo'n koppig wicht dat zegt: zeg zelf maar wat ipv dat ik zelf een gesprek start. Dan denk ik: stik maar. Das vooral met hem zo, omdat hij sinds het uit gaan van onze relatie zo nodig weer contact met mij moest hebben. En ja, dan vind ik dat ik ook wel een punt heb als ik zeg dat ie dan maar op moet flikkeren alsie toch niks wil zeggen. Ook geen: hoe was je vakantie oid. Ja, zout op denk ik dan :'] I am stubborn as hell.

    Terug op jouw kwestie: misschien moet je morgen eens kijken of hij al heeft gereageerd op je vraag. Misschien kan hij wel iets hebben gezegd in de trant van: Oh, het spijt me, ik had het zo druk met dat Ikea-kastje in mekaar timmeren! of zoiets :'D Je weet maar nooit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik sta best wel vaak op online, maar dan ben ik niet achter de computer, dus volgensmij maak je je druk om niets (nerd)


    Get back motherfuckerz'

    Zaitsev schreef:
    Weet je, dat heb ik ook. Mijn ex - inmiddels een gewone vriend van me - zegt ook nooit wat tegen me op msn sinds ik terugkwam van een maand vakantie terwijl de rest van m'n vriendengroep wel gewoon praat ed. Kijk, nu ben ik toevallig zo'n koppig wicht dat zegt: zeg zelf maar wat ipv dat ik zelf een gesprek start. Dan denk ik: stik maar. Das vooral met hem zo, omdat hij sinds het uit gaan van onze relatie zo nodig weer contact met mij moest hebben. En ja, dan vind ik dat ik ook wel een punt heb als ik zeg dat ie dan maar op moet flikkeren alsie toch niks wil zeggen. Ook geen: hoe was je vakantie oid. Ja, zout op denk ik dan :'] I am stubborn as hell.

    Terug op jouw kwestie: misschien moet je morgen eens kijken of hij al heeft gereageerd op je vraag. Misschien kan hij wel iets hebben gezegd in de trant van: Oh, het spijt me, ik had het zo druk met dat Ikea-kastje in mekaar timmeren! of zoiets :'D Je weet maar nooit.

    Haha. Ik begin ook nooit een gesprek uit mezelf, nooit zin in. Deze keer was een uitzondering bij hem, en dan ga je meteen twijfelen...
    Ik heb trouwens een antwoord terug; hij was vergeten op afwezig te zetten... De smartass.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?