• Jury: Lucylot
    1. Silverthorn /1/ /2/ /3/
    2. Junns /1/ /2/ /3/
    3. Ivan
    4. Mended /1/ /2/ /3/
    5. SpringRain /1/ /2/ /3/
    6. xdesire
    7. Alibi /1/ /2/
    8. FromHome /1/ /2/
    9. OHMYMECKIE /1/ /2/
    10.CescKwijler /1/ /2/ /3/
    11.cutegirl13 /1/
    12.Luce /1/ /2/ /3/

    !!!Winnaar=Mended!!!



    silverthorn 8 8 8 / 24
    Junns 7,5 7,5 7,5 / 22.5
    Ivan / / / / 0
    Mended 8,5 8 9 9,5 35
    SpringRain 8 8 9,5 9 34.5
    xDesire / / / / 0
    Alibi 7 7,5 / 14.5
    FromHome 7 7,5 / 14.5
    OHMYMECKIE 7 7,5 / 14.5
    CescKwijler 8 8,5 7,5 / 24
    cutegirl13 6 / / / 6
    Luce 8,5 9 8 / 25.5

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 19:14 ]


    I'm not your princess

    ik had hem op school gemaakt en wist dus niet meer in welk schrift ik al mijn schriften doorgespit kon ik hem dus niet vinden dus ik heb er maar het beste van gemaakt....

    we regret


    #WWED - What Would Emma Do?

    @affinity: maakt niet uit. Ik zal hem erbij zetten.


    I'm not your princess

    Het wachten is op Ivan en xdesire...


    I'm not your princess

    Gooi mij er maar uit :]

    Ik heb totaal geen inspiratie en het komt gewoon niet uit m'n vingers. Misschien zal ik na verloop van tijd wel wat kunnen schrijven, maar op het moment niet. En dat duurt te lang voor de andere deelnemers. Alvast mijn verontschuldigingen hiervoor...


    No growth of the heart is ever a waste

    @Ivan: ik ben blij dat je zo eerlijk bent en me niet tot 's avonds laat laat wachten en dan uiteindelijk alsnog niets instuurt. Ik zal je schrappen


    I'm not your princess

    Uitslag en opdracht 2!


    I'm not your princess

    toch heb ik nog een klein vraagske krijgen we cijfers of niet of pas op het einde, hoe zit dat?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Cijfers? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De cijfers maak ik aan het eind van de wedstrijd bekend. Sommige mensen gaan stressen als ze zien dat iemand anders hoger heeft gescoord. Daarom krijg je ze pas na de wedstrijd. Dan stuur ik iedereen een gb'tje dat de cijfers bekend zijn.


    I'm not your princess

    klaar klik


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Heaven's tears


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lucylot schreef:
    De cijfers maak ik aan het eind van de wedstrijd bekend. Sommige mensen gaan stressen als ze zien dat iemand anders hoger heeft gescoord. Daarom krijg je ze pas na de wedstrijd. Dan stuur ik iedereen een gb'tje dat de cijfers bekend zijn.


    ik dacht al zoiets maar dat is wel goed want dan heb je niet het idee van *piep*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Huh, sorry, verwarring! De opdracht is dus om nu nog 1 te maken en dan op beide beoordeeld of op beide apart beoordeeld te worden ofzo? ;s


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik beoordeel elke songtekst apart. Die punten zet ik in een lijstje in excel, en na elke opdracht tel ik de punten bij elkaar op. Degene met de minste punten haalt de volgende ronde niet. Dus elke songtekst telt mee.


    I'm not your princess

    er is een inspiratiebom ontploft bij mij vandaag...

    het gene wat mij deze dagen het meest bezighoud: He's gone


    #WWED - What Would Emma Do?