• Schelden in de klas? Onze Duits docent schoolt een leerling uit voor straat hoer en viswijf. Eigenlijk vind ik dat een docent dat niet mag zeggen. ('A)

    Wie heeft van jullie de docent ook wel eens zo horen schelden? x'D

    Schelden niet maar vies aankijken wel


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Dat mogen ze niet zeggen. Hallo, ze zijn docent?

    Uhm, mijn nederlandse leraar scheld een goeie vriend van mij uit voor minkukel. x)


    It's time to be happy again.

    Wow, dat mag een leraar inderdaad niet zeggen volgens mij.
    Ik heb zoiets nog nooit gehoord van een leraar eigenlijk. Wel een leraar in opleiding geval voor wiskunde die ineens met zijn Drentse accent riep: 'Tyfus!'. Daar hebben we hem ook behoorlijk lang mee gepest, haha. (krul)

    Zulke scheldwoorden niet, nee. Ook al scheld mijn o-zo toffe M&O leraar ook een joch uit voor klootzak, maar dat joch is ook echt een klootzak, dus ik geef hem gelijk. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    TwarrenLin schreef:
    Schelden niet maar vies aankijken wel


    hm ja en dat doen ze ook

    vooral naar mij soms :X


    #WWED - What Would Emma Do?

    TwarrenLin schreef:
    Schelden niet maar vies aankijken wel

    Doen die van mij ook altijd hoor :')
    Wat maakt het uit. Wij schelden leraren ook altijd achter hun rug om uit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Doen die van mij ook altijd hoor :')
    Wat maakt het uit. Wij schelden leraren ook altijd achter hun rug om uit :'D

    Ik blijf erbij dat docenten toch enigszins een voorbeeldfunctie moeten geven. Natuurlijk mogen ze wel eens 'shit' zeggen, maar iemand een hoer noemen gaat te ver. Getuigt alleen maar van onprofessionaliteit.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 20:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vindt dat dat niet mag, maar bij ons op shcool doen ze dat ook wel hoor.


    \(^o^)/

    Wow. Die vent spoort niet XD


    "Let them eat cake!"

    Bijna al mijn docenten van vorig jaar schelden uit.Maar die zijn gelukkig nu weg van school


    Je mpp moeder swaa

    ik vind dat echt zwak,,


    What’s tasty in Busan?

    mijn leraren zijn (gelukkig) niet zo heftig, maar ze doen ook niet vies ofsow xD


    What’s tasty in Busan?

    Och, nou mijn Duitse lerares denkt van iedereen dat ze aan de coke zitten. Behalve van mi hahaha.


    SLOAN.

    Nope, geen last van. Alleen mijn biologie docent begint zichzelf uit te schelden als wij te druk zijn.


    Hope goes lost but never dies.