• Ik zit sinds de scholen weer zijn begonnen bij de selectietraining van turnen. Ik had afgelopen wedstrijd 1 bronze medaille voor de brug met ongelijke leggers. Dat was nivo 12.
    Ik deed toen geen vrije mat oefening [= op muziek, met dansje enzo]. Die wedstrijd was 2 weken voor de vakantie. Aankomende wedstrijd is op 6november. Nu ben ik dus gestegen naar nivo 8! En dat betekend dat ik op de balk nu met een pasje erin heb! Én vrije mat oefening!!!
    Omyfuck ik ben zoooo happy!! Ik weet mijn oefening alleen nog niet. Aankomende zaterdag wel, en ook welke muziek! :D
    Tfoe blijheid heerst!!! (yeah)

[ bericht aangepast door een moderator op 13 sep 2010 - 19:56 ]

You don't have to change.

Gaaf! Ooit was turnen mijn droomsport.

No growth of the heart is ever a waste

Zaitsev schreef:
    Gaaf! Ooit was turnen mijn droomsport.

waarom niet meer dan? :(

Wat leuk! Ik zou willen dat ik kon turnen, ik ben allesbehalve lenig.

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Taihuttu schreef:
    Wat leuk! Ik zou willen dat ik kon turnen, ik ben allesbehalve lenig.

haha, ik ben ook niet lenig hoor, voor de dingen die ik moet kunnen hoef je ook niet persee lenig te zijn. ;)

ik zat op turnen tot vorig jaar

I <3 HIM & Lovex

emmatjuuuh schreef:
    ik zat op turnen tot vorig jaar

Waarom nu niet meer dan? & welk nivo deed je?

eehm welk niveau weet ik niet maar er kwamen allemaal kleine kinderen in de les de helft van de grote om zo maar te zeggen ging eraf en mijn bff ook

I <3 HIM & Lovex

snappie?

I <3 HIM & Lovex

ik heb vroeg op turnen gezeten maar ik vond het niet leuk genoeg om erop te blijven, dus ging ik dansen en dat doe ik nu al zeven jaar. (cat)

Big girls cry when their hearts are breaking

emmatjuuuh schreef:
    eehm welk niveau weet ik niet maar er kwamen allemaal kleine kinderen in de les de helft van de grote om zo maar te zeggen ging eraf en mijn bff ook

Ja, ik doe snappen. (nerd) Maar dat heb ik nu ook. Op donderdag, dan is de gemiddelde leeftijd 10, en ik ben 15.. er zit wel een heel erg goeie vriendin van mij ook daar gelukkig! & op zaterdag-selectietraining is het al helemaal erg. daar is de leeftijd denk ik 8. maar gelukkig past mn trainster zich aan. :Y)

mischien ga ik ooit nog terug weet niet zeker maar t is wel leuk

I <3 HIM & Lovex