• Ik citeer: Hierdoor ontstaat een enzym-substraatcomplex. Door de vorming van een E-S-complex wordt voor het substraatmolecuul de benodigde activeringsenergie verlaagd. In het substraatmolecuul worden bindingen tussen bepaalde atomen verbroken.
    en komen bindingen tussen andere atomen in stand. Het substraat wordt omgezet in het product. Hierna laat het product los van het actieve centrum van het enzymenmolecuul. Doordat substraatmolecuul en actieve centrum precies op elkaar passen, zijn enzymen reactiespecifiek.


    jep, dit moet ik nu samenvatten voor biologie.

    En ik snap er echt geen drol van. Sorry lieve biologiemensen, maar verwachten ze nou echt dat een stelletje pubers dit aankunnen met hun kleine hersentjes? Serieus?


    It's time to be happy again.

    ik snap het ook niet echt XD


    look at Flixster.com

    Zoek alvast de betekenis van die vreemde, intellectuele woorden op. Vervolgens gewoon de zinsstructuur een beetje begrijpen en dan zou het toch moeten lukken? :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    ...
    *zombie-face*

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 18:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shamoon schreef:
    ik snap het ook niet echt XD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cloudburst schreef:
    Zoek alvast de betekenis van die vreemde, intellectuele woorden op. Vervolgens gewoon de zinsstructuur een beetje begrijpen en dan zou het toch moeten lukken? :Y)


    mwoah, vast wel. Óf ik ben gewoon te lui en had ik beter op moeten letten in de les. Maar bedankt voor de tip! x)


    It's time to be happy again.

    Ik snap het half -voelt zich slim-


    SLOAN.

    Nightingale schreef:
    (...)

    mwoah, vast wel. Óf ik ben gewoon te lui en had ik beter op moeten letten in de les. Maar bedankt voor de tip! x)


    Hahaha, herkenbaar. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dit kun je niet samenvatten, omdat dit allemaal feiten zijn.
    xD


    Life is hard and then we die

    Kikkeli schreef:
    ...
    *zombie-face*


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Kikkeli schreef:
    ...
    *zombie-face*


    we've only said goodbye with words

    PUKKELxDING schreef:
    Dit kun je niet samenvatten, omdat dit allemaal feiten zijn.
    xD


    dit is ook een klein stukje. Ik zit hier zo ong. het boek over te typen.. ik ga maar gewoon leren denk ik. x)


    It's time to be happy again.

    Eh...juist ja :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leeuuk!


    ..........not


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hah, ik snap het(nerd) Heeft scheikunde voor haar profiel gekozen. Niet dat ik dit al gehad heb, maar het is een kwestie van goed lezen.
    Maar hoe ik het moet uitleggen... Ik zou het ook zo uitgelegd hebben, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Daarom heb ik ook zoveel respect voor de mensen die N&G of N&T kiezen.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?