• hij wil zinge, acteren, een boek schrijven, dadelijk zien we hem nog als fotomodel of jury bij american Idol o.0
    en hij wil date met emma watson van harry porrer
    bron: girlz site,
    ik vind da pieper het gewoon bij zijn piepen moet houden en zorgen dat zijn piep cariëre niet de sloot in gaat, (A)

    want hij denkt zeker dat die nu alles an maken U.u



    ik heb gesproken(cat)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:29 ]


    =

    dromen mag,maar alles zo in de pers smijten is vragen om problemen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    als 'ie nou eerst zorgt dat hij over een jaar nogsteeds fans heeft, dan kan hij daarna de rest van zijn 'dromen' gaan realiseren, want als hij gaat acteren, moet hij toch een deel van het zingen opgeven.


    never give up, even if you're falling down so hard

    Highmore schreef:
    Zingen, ja. Acteren, waarom niet. Schrijven, kan hij dat? Emma, krijgt hij niet.
    En het is hem niet naar zijn hoofd gestegen, vind ik. Hij is gewoon een puber. En nee, ik ben geen fan van hem.
    \\\\\

    een rijmpje haha x'd


    EMMA HEEFT AL EEN VRIENDJE
    pour bieber :''3


    =

    Strobelight schreef:
    Laat hem toch, wat kan het hem schelen wat jij der van vind, de jongen jaagt zijn dromen na zou je ook eens moeten proberen in plaats van zo op hem neer te kijken. x



    doe ik al maar dta wist jij niet, oeh u,u :'D
    maar ik gil het niet van de daken om aandagt te krijgen


    =

    oke waarom gaat iedereen nu ineens 'haat reacties' zetten.
    justin die heeft een kans ja.
    als ik die kans had zou ik het ook doen.


    Life is a beautiful struggle

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    doe ik al maar dta wist jij niet, oeh u,u :'D
    maar ik gil het niet van de daken om aandagt te krijgen

    hij gilt het ook niet van de daken.
    hij zegt het in een interview. ;D


    Life is a beautiful struggle

    Ascendancy schreef:
    Iedereen heeft dromen. En als hij ze verteld wordt hij meteen uitgemaakt voor arrogant.


    Hope goes lost but never dies.

    Mensen moeten altijd wat slechts over anderen vertellen en het slachtoffer is de laatste tijd bijna altijd Justin Bieber. Wat een onzin, laat die jongen toch lekker man. Ik begin al die topics over hem echt serieus zat te worden.


    .

    Gelukkig heeft hij ook nog zoiets als fans die hem supporten in wat hij doet. :3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 16:40 ]


    Never say Never

    Hij doet z'n best maar


    Je mpp moeder swaa

    Nee echt waar? -_-''


    Je mpp moeder swaa

    ZeroGravity schreef:
    laat hem lekker doen :P ik moet maar zien wat er van komt xd

    Ascendancy schreef:
    Iedereen heeft dromen. En als hij ze verteld wordt hij meteen uitgemaakt voor arrogant.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    iedereen heeft dromen.je mag dromen. dromen is iets van je zelf.......maar als je je geld en beroemd heid gaat gebruiken om ze ALLEMAAL uit te laten komen dan ben je echt een sukkel


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marilena schreef:
    Mensen moeten altijd wat slechts over anderen vertellen en het slachtoffer is de laatste tijd bijna altijd Justin Bieber. Wat een onzin, laat die jongen toch lekker man. Ik begin al die topics over hem echt serieus zat te worden.



    jij bent zeker een justin bieber fan(cat). k vindt dat justin bieber nog AL aan zig zelf denkt(puh)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor