• Ik voel me alsof ik overreden ben door 100 trucks...
    Ok, het klinkt misschien dom, maar mijn schoonbroertje ligt in het zieknhuis nadat hij op een fuif in elkaar is geslage omdat hij zijn vriendinne wou beschermen (ze weredn lastig gevallen door enkel jongens) Hij ging tege die jongens zeggen dat die meisjes met rust moesten laten en toen zijn ze beginne vechten.. Eerst won hij, toen kwam er 40 of 50 man naar buiten... Hij ligt nu dus nog steeds in het zieknhuis en hij is al van vrijdagavond (nja 1u fzo e) binne... straks mag hij naar huis... Maar het voelt hetzelfde voor mij alsof ze tegen mij zeggen dat mijn zus of broer in het ziekenhuis ligt... Ik heb de vrijdag de hele dag geweend...
    Sorry dit moest ik gewoon even kwijt :(

    Xx(K)

    Wow, wel respect voor die jongen dat hij het opnam voor zijn vriendinnen.
    Ik vind dat zo laf he, als ze hem dan met zo'n groep in elkaar slaan. Wat kan ik daar kwaad om worden. Heel veel sterkte, ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt! (flower)

    Veel sterkte en ik hoop dat je schoonbroer er niets aan overhoudt. :]

    Sterkte !


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Wat ongelofelijk slap dat al die mensen je schoonbroertje in elkaar slaan omdat hij zijn vriendinnetje beschermt. God, daar kan ik zo kwaad om worden hè. Veel sterkte!


    It's time to be happy again.

    Ik hoop voor jou & voor hem dat alles snel goed komt. De mensen die hem in elkaar hebben geslagen vind ik nogal zielig.
    Sterkte :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ecstasy schreef:
    Wow, wel respect voor die jongen dat hij het opnam voor zijn vriendinnen.
    Ik vind dat zo laf he, als ze hem dan met zo'n groep in elkaar slaan. Wat kan ik daar kwaad om worden. Heel veel sterkte, ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Lief dat hij voor zijn vriendinnen opkwam.

    Sterkte(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een broer van mijn vriendin is gister ook inelkaar geslagen. Echt erg.
    Heel veel sterkte.


    A line is a dot that went for a walk.

    Echt super van hem, dat hij voor zijn vriendinnen opkwam.
    Maar wel rot dat hij daardoor inelkaar geslagen is! Belachelijk :x
    Heel veel sterkte! <33


    Sometimes it's best not to care.

    Je schoonbroertje is tenminste een jongen met een hart dat hij hun beschermd. Die andere zijn gewoon homo's dat ze dat doen.
    sterkte meid


    You don't have to change.