Ja, het valt me op dat als er een tpic word gemaakt over; ''wat doe jij'' zoals nu bv; ''welke stijl.'' en ''respect op hyves'' dat er altijd antwoord word gegeven, van er van je verwacht word en wat volgens de rest het goeie is.
zo is met ''welke stijl'' zegt iedereen ik ben gewon mezelf!'' komop. niemand op deze helle aardbodem is egt helemaal 100% zichzelf, want er komen hier vaak genoeg topics voor over dat menzen hunzelf niet durfen te zijn enzo.
en dan bij ''Respect op hyves'' Iedereen zegt dat hij alleen respect geeft opfoto's die hij egt alleen maar mooi vind. omdat dat het ''juiste'' antwoord is.
en ik weet ook 100% zekker dat bijna de helft van de mensen die daar op hebben gerageert wel zekker eens op een foto heeft gerespecteerd, gewoon omdat het een vriend van je is.
en zo weet ik ook bijna zekker, dat mensne nu hier gaan zetten ''maar ik lieg niet'' en dat hier nu niet meer neerzetten omdat ik dat voorspelt heb.
Nu wil ik niemand aanvallen, maar het viel me gewoon op en stiekem irriteer ik me er best aan. gewoon omdat hier een betje achter elkaar aan word gelopen. va oww die is zichzelf dan ben ik ook mezelf...
oke sorry ik eb een zeik bui., [a]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''