• Vandaag moest ik postbezorgen. en ik ging dus naar een tuin, die een tuinhekje had. Maar dat hekje ging niet goed open, dus ik wou erover heen stappen. Maar ik bleef haken met mijn voet. En viel dus languit op die stoep, (en ik hield de post wonder nog vast ook) En mijn schoen zat dus in dat hekje vast. 8D Ik ben blij dat niemand het zag, want het had er echt lachwekkend uit gezien, besefte ik erna. Ik ging helemaal stuk om mijn eigen domme actie.


    SLOAN.

    Jij bent gewoon onhandig.
    & jou pols doet pijn, dat ben je vergeten te zeggen!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 20:24 ]


    Jaybee dude (:

    haha zoiets had ik ook een keer x'D
    Met folderslopen liep ik iemands tuin in, maar ik zag niet dat er een hekje stond en toen viel ik er over heen :$

    xD Ik zou om mezelf lachen als dat gebeurde


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat kan iedereen wel overkomen.
    En als het niet over een tuinhekje is is het wel over iets anders 8D
    -ervaring-


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Zulke lompe dingen heb ik ook altijd, ik pleur elke dag minstens 1 keer van de trap, hard of zacht. Ik neem later echt een huis met liften xd Op school pleur ik ook altijd -.-
    Haha, maar beter dat niemand het zag! Bij mij ziet heel de leuke school het altijd (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 20:25 ]

    Beter dat niemand het heeft gezien. Ik zou me kapot schamen en pijn hebben. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Beter dat niemand het heeft gezien. Ik zou me kapot schamen en pijn hebben. (nerd)


    All this dampness is damp.

    Eh nee, eigenlijk ben je niet de enige. Dankzij zo'n incident heb ik al bijna 10 jaar een litteken op m'n bovenarm :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha. Ik struikel aaaltijd over mensen hun tassen in de klas, & ik heb daarmee al een paar keer dikke schande gemaakt ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wees blij dat niemand het zag.
    Ik ben met gym wel eens over een hekje gestruikeld, ik ga er vannaf toen áltijd onderdoor, hoe niet-slim dat er ook uit mag zien. =P
    Ik had het ook wel eens met een scheefliggende stoeptegel, en een opstapje, en een tas, en...
    Eigenlijk struikel en val ik best vaak als ik er over na denk, ik zal het maar niet allemaal opnoemen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    whaha dit doet mij ergens aan denken,
    Ik was zo aan het werk, en ik moest aan het einde van de dag het oude papier en kartonnen doze weg gooien enzo, Dus moest ik naar de tuin toen.
    Maar daar staat zo twee paaltjes, met daar tussen een ijzeren ketting gespannen, zodat niet iedereen heen en weer kan lopen zeg maar (ik werk in een theeschenkerij xD) En wil daar dus even heel charmant over heen stappen, blijf ik emt een voet haken achter dat ijzeren ketting geval. Maaaaar ik viel niet.
    Okay blunder.


    Alleen maar tranen van geluk