• Kan iemand me even helpen met een recensie schrijven?
    Tips etc?
    Ik moet namelijk een recensie schrijven voor mijn stagebedrijf over een optreden waar ik gisteren heen moest van ze alleen ik kan maar niet beginnen...
    Ik weet gewoon geen begin en kom gewoon niet verder...


    dream, dare, fly!

    Bekijk een recensies van andere optredens, en maak een mix met elementen van die dingen? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehhh echt helpe kan ik niet, want ik weet nu al dat ik het dan verpruts,
    maar 1 ding weet ik wel: 'Gewoon schrijven hoe jij er over denkt. Aan dingen een beetje verdraaien, kan je al heel ver in de problemen komen.'

    Reassurance schreef:
    Bekijk een recensies van andere optredens, en maak een mix met elementen van die dingen? :3


    Dat is een goede thanks!
    Nu nog een begin proberen te krijgen :')


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat ik je beter niet kan helpen als 13jarige :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je moet beginnen met een korte samenvatting en dan je mening over de dingen geven die ze allemaal hebben gedaan en dan een conclusie of het optreden de moeite waard is om te kijken, zo ongeveer =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    Je moet beginnen met een korte samenvatting en dan je mening over de dingen geven die ze allemaal hebben gedaan en dan een conclusie of het optreden de moeite waard is om te kijken, zo ongeveer =3


    Thanks het is gelukt en opgestuurd (:
    Nu hopen dat het goed is ;P


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Thanks het is gelukt en opgestuurd (:
    Nu hopen dat het goed is ;P
    Ik zal voor je duimen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Ik zal voor je duimen :Y)


    Jeej mijn recensie is goed gekeurd en komt waarschijnlijk vanavond nog op de site! : D


    dream, dare, fly!