• Ik heb een vreemde muziekstijl, dus ik weet niet veel af van de top40 en andere bekende zangers/zangeressen/groepen.

    Deze morgen zette ik de televisie aan en luisterde naar zo'n muziekzender. Daar was een leuk liedje dat je regelmatig op de radio hoort, maar ik wist nooit hoe het noemde. Ik kan niet meer op de melodie of tekst van het liedje komen, maar ik zal even de clip beschrijven.

    Het was een zanger met zwart haar, met een 'ruige' kledingstijl. Op één of andere manier deed hij me denken aan Bill Kaulitz. De clip was tamelijk somber met wat rood. Sorry voor de vage beschrijving.

    Weet iemand over welk liedje ik het heb?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tututut. Het is;
    'Hoe heet dit liedje?' 8D
    Tenzij iemand het een andere naam gegeven heeft, want dan noemt hij dat liedje zo. Heh, sorry.
    Nou als hij op Bill lijkt, Adam Lambert mss? ;x

    Hoe heet 'ie ook alweer.. Ik kan niet op z'n naam komen. Oja. Adam Lambert?


    "I shut my eyes in order to see.'

    De enige zanger die ik ken die een beetje weg heeft van Bill K is Adam Lambert..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Juliet schreef:
    Tututut. Het is;
    'Hoe heet dit liedje?' 8D
    Tenzij iemand het een andere naam gegeven heeft, want dan noemt hij dat liedje zo. Heh, sorry.
    Nou als hij op Bill lijkt, Adam Lambert mss? ;x


    Hahaha, jij bent net als één van mijn vriendinnen. Zij verbetert me ook steeds op deze fout - want ik blijf dat dus altijd fout zeggen. ;o

    En dankjewel, ik denk dat het hem is!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Liedje gevonden, dus ik zet er een slotje op. (:


    If we had not a soul, music would have created it.