• Queen is met Bohemian Rhapsody de absolute nummer 1 van de Top 2000 Hitarchief JoeFM, wat ik al verwachtte! Echt de beste nummers van alle tijden zijn gepasseerd, de muziek stond hier volle bak! We wonen in open veld dus hebben geen last van buren of whatever! ^^ En Queen is dan ook al zo awesome by the way!

    Maar mijn vraag was eigenlijk; Weet iemand wat 'Bohemian Rhapsody' betekend? Want als ik het vertaal blijft het gewoon hetzelfde! :')

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:05 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nope eigenlijk niet.
    hij is wel altijd nummer één van de top 2000 rond kerst...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Doet dit een belletje rinkelen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Inderdaad! Daarmee dat ik niets anders verwachtte... (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Virginity schreef:
    Doet dit een belletje rinkelen?

    Neen! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bohemian is een soort volk denk ik, en rhapsody is rapsodie:
    an expression of strong feeling or excitement in music or speech.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bohemian is boheems en als ik me niet vergis was dat een bevolkingsgroep die in Europa leeft (of leefde) en Rhapsody is een ander woord voor liedje.

    Het lied van de bohemen dus.

    Edit: Bohemen is een regio in Tsjechïe.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:19 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Guyana schreef:
    (...)
    Neen! :')



    Een bohemien is een soort van zigeuner. En een zigeuner die is nooit (denk ik) op dezelfde plaats. Dus.. denk ik dat het rap is die snel en veranderd.
    Maar het kan ook letterlijk zijn..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hee, die luister ik net! Maar sinds ene paar dagen ben ik ineens into Queen x'D.

    TourdeKrulle schreef:
    Hee, die luister ik net! Maar sinds ene paar dagen ben ik ineens into Queen x'D.

    Ghehe, ze zijn dan ook gewoon goed! ;D
    Ik heb singstar van Queen en 'k zeg u, da's awesome!
    Ik heb dat al met mijn nicht gedaan, we lagen er plat van 't lachen! Nu kunnen we het goed zingen! x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb sinds ik thuis ben school heel de tijd JOE geluisterd. Ik heb zelf Queen ook op 1 gezet. Maar ik ben ook helemaal fan van hen. =D
    Ik was helemaal blij toen ik hoorde dat Bryan Adams op 2 stond, kon niet anders betekenen dat Queen op 1 stond!
    Samen met mijn vader met een big smile meegezongen! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury