• Alsjeblieft,
    dat heb ik nu gewoon even nodig, iets wat me opvrolijkt ofzo. Vertel desnoods een stomme mop. Als het maar afleiding bied.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er waren eens twee mensen aan het wandelen, vraagt de een aan de ander, 'mag ik in het midden lopen?':9~ Vetgaar.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ehm...

    Ik en een vriend waren een week terug in de stad. En toen kwam er een meisje van zijn klas aan. En zegt zo tegen die vriend van me: Kom mee! Ik heb zo'n leuke bh gezien! En dan kan jij zien hoe hij me staatxD Dus ik en die vriend van me gingen met haar mee. Ze zegt tegen die vriend: Als jij hem leuk vind, koop ik hem! Naja, toen zij in het pashokje stond zijn die vriend en ik de winkel uitgerent. Want zij heeft een crush op hem. En hij vind haar vet lelijk:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ehm...

    Ik en een vriend waren een week terug in de stad. En toen kwam er een meisje van zijn klas aan. En zegt zo tegen die vriend van me: Kom mee! Ik heb zo'n leuke bh gezien! En dan kan jij zien hoe hij me staatxD Dus ik en die vriend van me gingen met haar mee. Ze zegt tegen die vriend: Als jij hem leuk vind, koop ik hem! Naja, toen zij in het pashokje stond zijn die vriend en ik de winkel uitgerent. Want zij heeft een crush op hem. En hij vind haar vet lelijk:P

    Hahaha geweldig! ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Boredom schreef:
    Er waren eens twee mensen aan het wandelen, vraagt de een aan de ander, 'mag ik in het midden lopen?':9~ Vetgaar.

    Jaa die ken ik ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iedereen vond mijn droom leuk, maar ikzelf niet. Ik heb er een trauma aan.


    SLOAN.

    Paintbrush schreef:
    Iedereen vond mijn droom leuk, maar ikzelf niet. Ik heb er een trauma aan.

    Dat is vervelend, ik heb een trauma aan mijn leven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik voel me net zoals jij je voelt. Je bent niet alleen. Vrolijkt dat op?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat is vervelend, ik heb een trauma aan mijn leven.


    Awsh, -bied Chuck bass aan-


    SLOAN.

    Virginity schreef:
    Ik voel me net zoals jij je voelt. Je bent niet alleen. Vrolijkt dat op?

    Dat helpt inderdaad al een stuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Paintbrush schreef:
    (...)

    Awsh, -bied Chuck bass aan-

    Oeeh dat maakt wel een beetje goed maar nog niet alles, wil je ook een stukje Chuck? :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Oeeh dat maakt wel een beetje goed maar nog niet alles, wil je ook een stukje Chuck? :9~


    Jaaa, ik wil zijn hoofd. Nee, zijn stem. :9~


    SLOAN.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat helpt inderdaad al een stuk!


    Denk aan al die mensen die van je houden. Dat je niet alleen bent op de wereld. Dat iedereen zich wel eens kut voelen. Eet wat chocolade, en lach. Luister naar je favoriet muziek, maar niet verdrietige muziek zoals Evanescence.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Paintbrush schreef:
    (...)

    Jaaa, ik wil zijn hoofd. Nee, zijn stem. :9~

    Mag je hebben! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Paintbrush schreef:
    (...)

    Jaaa, ik wil zijn hoofd. Nee, zijn stem. :9~


    Hij is zooo sexy als hij zegt. I am chuck bass x_x dies.


    SLOAN.