• Ja, datte ja. Daar vind ik dus persoonlijk niets aan. Ik heb wel een account enzo, maar veel doe ik er niet meer en ik snap het amper.
    Nu zie ik dus dat mijn vriendje helemaal actief is op Facebook ineens & dat vind ik zó niet bij hem passen. Echt de popi jopi aan 't uithangen is hij daar. God, ik kan er niet tegen. :x Zo is hij helemaal niet.
    Ik heb ook een beetje sceptisch gereageerd op een post van 'm.
    Vinden jullie me nu aanstellerig of een bitch? :X

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Nou misschien issie blijkbaar wél zo :') Dan moet je zo'n site niet aan kijken op het gedrag van jou vriendje x'D

Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik!
    Op hyves heb je dan: Wie, wat, waar en sommigen zetten zelfs hun tandartsafspraken daarin. Ik bedoel: KOM OP. Niemand wil weten dat je naar de tandarst gaat joh o.o Als jeroen dat gaat doen, oh, ik kill hem.

Inderdaad, alsof dat iemand boeit. :/ Het lijkt alsof die mensen niks beter te doen hebben dan even vermelden hoe hun hele leven verloopt en wat ze gaan doen. Ik hoop voor jou en voor Jeroen dat hij dat niet zal doen want damn, hij doet dat echt beter niet!

Genius schreef:
    Facobook is ook zó lame, ik heb het wel maar alleen omdat iemand me dan ging toevoegen als vriend en dat wou ik x'D
    Maar stiekem vind ik wel dat je een beetje overdreven reageert, maar een aansteller ben je niet en zeker geen bitch! (krul)
    '
    Ik weet het: ik kan echt heel weinig hebben vandaag.
    Maar ik heb jou btw wel toegevoegd :x

OHMYMUSLERA schreef:
    Nou misschien issie blijkbaar wél zo :') Dan moet je zo'n site niet aan kijken op het gedrag van jou vriendje x'D

Schat, ik ken mijn vriendje al meer dan 16 maanden. Zo is ie écht niet.

Hagelslag schreef:
    (...)
    Schat, ik ken mijn vriendje al meer dan 16 maanden. Zo is ie écht niet.

Waarom doettie dat dan? =']

OHMYMUSLERA schreef:
    (...)
    Waarom doettie dat dan? =']

Dat is het hem juist. x'D
    Ik ben bang dat ie een popi jopi wil worden en dat wil ik hém niet meer als dat gebeurt ><

Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat is het hem juist. x'D
    Ik ben bang dat ie een popi jopi wil worden en dat wil ik hém niet meer als dat gebeurt ><

Pedededeeeem :O
    Dan moet je hem daar maar eens heel snel naar gaan vragen ;)

Hagelslag schreef:
    (...)'
    Ik weet het: ik kan echt heel weinig hebben vandaag.
    Maar ik heb jou btw wel toegevoegd :x

Komt omdat ik ook gewoon awesome ben (krul)

-

OHMYMUSLERA schreef:
    (...)
    Pedededeeeem :O
    Dan moet je hem daar maar eens heel snel naar gaan vragen ;)

Ik wacht nu tot ie op msn komt :x

Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik wacht nu tot ie op msn komt :x

Succes! :Y)

Ik gebruik Facebook voor Baking Life.(nerd)
    Ik heb al hyves, waarom zou ik dan ook nog helemaal moeite doen voor Facebook?:8

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Hagelslag schreef:
    (...)
    Omdat ik het zó dom vind en ik daardoor echt op hem afknap. x'D Ik kan je niet vertellen hoe dom ik het vind als je op hyves of facebook zet wat je precies gaat doen en welke afspraak je precies hebt. Je kent mijn afkeer niet :'D

Inderdaad, en ik snap 'm ook niet. Wat maakt dat nou uit? Als jou vriendje dat nu eenmaal leuk vind? Ik vind het dom dat je dan gaat zeggen dat je hem niet meer moet.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Rooftops schreef:
    (...)

Inderdaad, en ik snap 'm ook niet. Wat maakt dat nou uit? Als jou vriendje dat nu eenmaal leuk vind? Ik vind het dom dat je dan gaat zeggen dat je hem niet meer moet.

Ik zeg dat ik hem niet meer moet als ie veranderd in een popi jopi. Even lezen he, dankje.

Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik zeg dat ik hem niet meer moet als ie veranderd in een popi jopi. Even lezen he, dankje.

Weet ik veel wat een popi jopi is? Aan de uitleg denk ik aan iemand die op facebook zit. :')

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Rooftops schreef:
    (...)

Weet ik veel wat een popi jopi is? Aan de uitleg denk ik aan iemand die op facebook zit. :')

1 van de populairen op mijn school. Dat wil ik écht niet.