• Ja, ik heb nogal wat probleempjes op het moment en die ga ik hier nu niet neer droppen ofzo maar toch. Ik was dus gister avond met Elisa aan het sms'en, omdat ik me kut voelde zegmaar. Naja ze heeft me iniedergeval weer wat opgevrolijkt en toen besloten we maar te gaan slapen dus naja ik had mijn iPod in. Ik lig nog even en ineens kom ik erachter dan All by myself opstaat. Naja en dan dus net de tweede gedeelte van het lied en dat het refrein meer schreeuwt zegmaar. Maarja ik lag met mijn ogen dicht en ik zag dus zo'n beeld voor en dat voelde best wel even klote. Zegmaar dat je net genoeg lef bij elkaar hebt gezocht om tegen de jongen te zeggen dat je hem leuk vind. Je wilt in de overvolle aula naar hem toe lopen en het zeggen. En dan precies op dat stille stukje in het lied loop je erheen en dan als je er bijna bent dan komt z'n vriendin op hem af en pakt hem vol om z'n bek. En dan gaat dat refrein inzet loop je terug heel zielig alleen en voel je je heel kut en alleen terwijl de aula vol is. Nou die liep ik dus uit en toen stond ik ineens helemaal alleen in de gangen en moest ik huilen. Nou dat vind ik zo kut hè. Want er is een soort van zoiets gebeurt wel iets anders maar het is hetzelfde idee.
    Naja dat wou ik gewoon even zeggen, respect als je dit zeikverhaal hebt gelezen. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    awh liefie.
    goed dat die vriendin je heeft opgevrolijkt, anders kan je mij ook sms-en he!


    it's so empty living behind these castle walls

    aaaaaaaaaaaahnb.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 21:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mwaaaah ik vind het echt heel klote voor je en ik zou willen dat het anders voor je gelopen was :c Die gast is ook gewoon echt niet lief D:
    Maar ik ben wel blij dat ik je tenminste een klein beetje heb kunnen opvrolijken :3 En mafkees, als je je rot voelt mag je me vanavond gewoon weer smsen hoor, dan doe ik mijn best je weer op te vrolijken (:
    Nou de rest heb ik al gezegd, maar ik doe het lekker gewoon nog eens. Sterkte meissie (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DELICI0US schreef:
    awh liefie.
    goed dat die vriendin je heeft opgevrolijkt, anders kan je mij ook sms-en he!

    Awh lieverd <3
    Dat vind ik super lief van je en dat zal ik zeker doen als ik me rot voel!
    (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reassurance schreef:
    Mwaaaah ik vind het echt heel klote voor je en ik zou willen dat het anders voor je gelopen was :c Die gast is ook gewoon echt niet lief D:
    Maar ik ben wel blij dat ik je tenminste een klein beetje heb kunnen opvrolijken :3 En mafkees, als je je rot voelt mag je me vanavond gewoon weer smsen hoor, dan doe ik mijn best je weer op te vrolijken (:
    Nou de rest heb ik al gezegd, maar ik doe het lekker gewoon nog eens. Sterkte meissie (flower)

    Jaa, eigenlijk is het ook gewoon een klootzak en was ik dom, omdat het de 2e keer is dat ie het me flikt maarja, niets meer aan te doen. Ik weet nu dat als het uitgaat met z'n vriendin en hij naar me terug komt dat ik kan zeggen dat ie de tyfus kan krijgen! :Y)
    Haha ik werd er echt een stuk vrolijker van elke keer als ik me vandaag kut voelde dacht ik aan onze anti-mannen partij! Het heeft wel geholpen! Haha ik vind het echt super lief van je dat ik je kan sms'en en je me wilt opvrolijken! Dat wil ik ook bij jou hè, vergeet dat niet! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een stelletje sentimentele wijven zijn wij (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaa klopt eigenlijk wel ja! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.