• Ik ben heel erg pissig op mijn school, zacht uitgedrukt. Want ik heb de komende 2 a 3 maanden geen Engelse les. Omdat die nieuwe leraar ook nog op een andere school moet werken. Dus krijgen 2 of 3 5Havo klassen geen Engelse Les. Dat vind ik echt belachelijk. Want vele van ons hebben die lessen wel nodig om het examen het halen. Morgen gaat mijn moeder de school bellen, want ik wil gewoon 4 uur Engels per week. En meerdere ouders gaan dat ook doen. Hoezo kut school-.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is inderdaad behoorlijk naaiend van hun(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je kan toch geen examen geven van een ongeziene leerstof? Moeten jullie dan aan zelfstudie doen? :8


    All was well.

    Wow, dat is inderdaad vreselijk. Zoiets had ik in de 2de en 3de van VMBO, in de tweede hadden we er eentje die maar 1 ding besprak, de SHIT regel, en er voor het einde van het schooljaar mee kapte, en het jaar daarna kreeg onze leraren na 2 weken een burn-out. Weg lessen. Het is echt heel erg gesteld met scholen. Gelukkig bellen al die ouders.


    Your make-up is terrible

    Wat slecht zeg o.O
    Als je school er niets aan doet, misschien kan je dan naar de rechter ofzo stappen. -drastisch-
    Je moet wel Engels hebben :l


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Anchor schreef:
    Je kan toch geen examen geven van een ongeziene leerstof? Moeten jullie dan aan zelfstudie doen? :8


    Geen idee. We zullen alle stof wel moeten gaan doen als die leraar er eindelijk is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is bij ons op school ook altijd zo. Geen docenten, maar je moet toch een voldoende voor je toets halen. Ja lekker dan ;__; Mijn Duitse niveau zit daarom ook echt nog in 3havo, terwijl ik al in 5havo zit. En nu heb ik ook nog zo'n docent die geen ruk in zijn lessen doet, dus volgens mij ga ik dat examen never nooit halen, maar oke :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je school mag niet zomaar 2/3 Havo klassen het recht op Engelse les te weigeren. Dus het is super wat je moeder en andere ouders gaan doen!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat is echt heel slecht van jou school man (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nouja, op zich kun je je engels examen wel zelf voorbereiden, alleen het mondelinge deel kan niet. Engels examen is leesvaardigheid en ik vind 4 uur in de week wel een beetje overdreven ;x Ikzelf had in 6 VWO maar 3 uur.. Maar ik kan begrijpen dat het natuurlijk heel irritant is en als je praat over 3 maanden is het écht wel veels te lang.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bro schreef:
    Dat is echt heel slecht van jou school man (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ga ipv die engelse les gamen of engelse films kijken.. daar heb ik zo'n beetje al mijn engels van geleerd. haha


    waarom is het zo godse koud? :(

    Dat is echt slecht man o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.