• Ik had gister een survivaldag met mijn klas van school. Het was wel superleuk! Maar ook zó onwijs vreselijk vies.
    Na een helemaal vanaf Gouda naar Rotterdam te fietsen in de regen kwam iedereen nat aan. Eerst gingen we groepsspelletjes doen enzo, en wij hadden echt een kutbegeleider. Hij werd telkens boos en deed alsof we domme kinderen waren. Maargoed, de andere helft van de middag gingen we dus survivalen in het bos.
    We moesten gelijk gaan tijgeren onder een net door. Door de modder, en omdat het geregent had midden door allemaal modderpoelen heen. En als je niet je heupen ver genoeg omlaag duwde gingen ze gewoon met hun voeten je kont naar beneden duwen, niet normaal man.
    Daarna moesten we door een lange smalle geul die gewoon vollag met modder. Wij dachten echt van: no way! Maar we moesten er per se doorheen. Dus toen de eerste er zo ingleed zakte hij gelijk tot zijn nek erin omdat het heel diep was. Maar als je daar eenmaal inzat was het zo vies! We moesten dan vijftig meter door de modder heen ploeteren en je voelde al dat modderige water langs je heen glijden wanener je je armen erdoorheen hield. Echtwaar, toen moesten we daarna door een nóg smerigere modderpoel moesten waarin je half vast kwam te zitten en waar andere je er gewoon uit moestn trekken.
    Ik was blij toen het voorbij was en we de sloot in mochten springen. Dat was gewoon schoon water vergeleken met waar wij in hadden zitten graven. Mijn kleren heb ik weg kunnen gooien en voordat we allemaal in de sloot sprongen zagen we er zo uit, tot onze nek.
    Ik was helemaal doodop toen ik eindelijk thuiskwam. Dat was mijn verhaal van mijn dag gisteren :3


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha Geweldig! ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat lijkt me best erg leuk om te doen eigenlijk. :'D
    Moddergevechten zijn ook leuk :9~!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 13:29 ]

    Ben ik blij dat ik nog thuis ben, anders had ik dat ook allemaal moeten doen. Hoe heb je dat overleefd? 0.o

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 13:39 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat had ik vorig jaar xD Niet zo heel erg, maar toch wel smerig. Heel, heel smerig 0.0

    Lekker seg :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    jullie hebben geluk dat jullie geen of korte mouwen aan hadden.
    met lange mouwen lijkt me viezer omdat het dan helemaal in je kleren gaat zitten ofzo.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Heerlijk :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ieeeeew. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zo'n dingen zijn echt geweldig om te doen :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Whahaha, was dat in het Kralingse Bos of in het Lage Bergsche Bos?
    Ik vind dat altijd zo grappig als ik m'n hond aan het uitlaten ben en ik zie dan zo'n klas die zoiets moet doen. :'D
    [Woon zelf in R'dam]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Iel hahaha :'D


    -

    vandaag had ik ook survivaldag :3


    Music on, word off

    GaGaLove schreef:
    jullie hebben geluk dat jullie geen of korte mouwen aan hadden.
    met lange mouwen lijkt me viezer omdat het dan helemaal in je kleren gaat zitten ofzo.
    Dat was gewoon een plaatje van mensen om te laten zien hoe vies we werden, maar dat zijn geen bekenden.
    Ik had een shirt met lange mouwen en een lange broek aan, haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Vengeance schreef:
    Whahaha, was dat in het Kralingse Bos of in het Lage Bergsche Bos?
    Ik vind dat altijd zo grappig als ik m'n hond aan het uitlaten ben en ik zie dan zo'n klas die zoiets moet doen. :'D
    [Woon zelf in R'dam]
    Ja, dat was in Bergschenhoek, hahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    IEUW! Ben ik even blij dat ik daar niet bij was :Y)