• Even een verslag van mijn voorbije 20 minuten..
    Ik ben doodmoe, ik heb barstende hoofdpijn en ik heb mijn regels, dus ik voel me sowiso al niet goed. Logischerwijze ga ik dus slapen...
    Net als ik het licht wil uitdoen zie ik in de hoek van mijn kamer, van achter een stapel dekens een spin vandaan komen. Gadver, dat beest was zonder overdrijven 10 cm!! Natuurlijk gebeurt dat alleen als ik geen sleffers aanheb om mee te kloppen, ik ook niks anders geschikts bij de hand heb, en voor de rest iedereen al slaapt... Ik heb zeker een kwartier naar dat beest staan staren om een manier te zoeken zodat ik ze kon dood doen, zonder het risico te hebben dat ze ontsnapt(heb ik al vaker voorgehad -.-'). Heb ik uiteindelijk een verloren gelopen handdoek gepakt en me een beetje achter de spin gezet zodat ze in een ontsnappingspoging niet naar mij kon lopen. Na nog een minuut of twee van staren heb ik toch maar die handdoek tegen dat beest gedrukt, en nu is ze dood.
    Ugh, en nu heb ik nog meer hoofdpijn, maar ik wou dit fijne moment toch even met jullie delen voordat ik ga slapen. :)

    Dus bij deze, slaapwel(flower)


    And the wheels just keep on spinnin'

    In jou plaats zou ik spontaan zijn doodgevallen van schrik!
    Jij durft! :'D
    En slaapwel! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wowowow!
    Ik zou al lang heel de straat wakker hebben gegilt!
    x


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Man, ik had allang mijn vader wakker gemaakt hoor!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Daar hebben we nou vaders voor! (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Guyana schreef:
    In jou plaats zou ik spontaan zijn doodgevallen van schrik!
    Jij durft! :'D
    En slaapwel! ^^

    Enough schreef:
    Man, ik had allang mijn vader wakker gemaakt hoor!

    Nja, hij moet om half zes opstaan, dus ik wil zijn humeur niet weten als ik hem zou wakkermaken voor een spin..;)


    And the wheels just keep on spinnin'

    Guyana schreef:
    In jou plaats zou ik spontaan zijn doodgevallen van schrik!
    Jij durft! :'D
    En slaapwel! ^^


    En beterschap <3


    Fuck the world, I don't care.

    Lol, wij hadden in de Filippijnen in de kamer vier van die spinnen :'D Eerst was ik nogal schijterig om ze weg te halen (en ik ben niet bang voor spinnen) maar daarna heb ik gezegd: schijt. Dus ik wist er één te pakken na verloop van tijd. En toen was ik te moe om achter die andere drie aan te gaan :'D

    But anyway, mooi dattie weg is :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Gatverdamme ;o Ik had allang het hele huis bij elkaar geschreeuwd haha. Goed van je dat je hem toch hebt weggekregen! (:

    Laeh schreef:
    (...)

    En beterschap <3

    Waarvoor? :'D
    Toch bedankt :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Waarvoor? :'D
    Toch bedankt :')
    Ze wilde hetzelfde zeggen als wat jij zei, maar wenste daarbij haar nog eens beterschap. Niet jou. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    (...)Ze wilde hetzelfde zeggen als wat jij zei, maar wenste daarbij haar nog eens beterschap. Niet jou. (nerd)

    Haha oké.
    Het was zo toepassend. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    God.. Ik zou echt met mijn voeten hebben staan trappelen, en zo goed als hyperventileren, vooraleer ik die spin durfde weg doen :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nu kun je gerust slapen.
    Slaaplekker :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Enough schreef:
    Man, ik had allang mijn vader wakker gemaakt hoor!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.