• Wat vinden jullie daar nou van?
    :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geil op hun.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Onaantrekkelijk.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind het soms wel awesome :D Maar je hebt ook van die lelijke gasten met achterlijke tattoo's op een achterlijke plek ;p

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:05 ]

    ligt er aan wat voor man.

    als het staat dan wel
    (ik vind het de meeste tijd wel mooi)


    (Be)lieve in (you)rself

    jum:9~


    You can't change who I am

    Ligt eraan, ik ben eerlijk gezegd niet echt voor tattoo's. Oki, sommige kunnen nog wel iets moois hebben en een mooie betekenis hebben. Maar zelf zou ik er niet snel een nemen. Maar dus mannen met tattoo's, het ligt eraan wat voor eentje het is. Van die grote extreme dingen vind ik sowieso lelijk of zo'n draak enzo in dat genre ook. Maar om even een voorbeeld te geven wat ik wel nog vind meevallen; het lief van mijn nicht heeft boven zijn ellebogen twee kleine sterren en dat heeft nog wel iets, vind ik.
    Dus het ligt er echt aan. (krul)
    damn, wat een uitleg

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 22:08 ]

    Een tattoo is best mooi, maar een lichaam vol tattoo's vind ik eerder eng. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ligt er aan,Bij de een is het heel mooi maar bij de ander is het echt lelijk.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Jacknife schreef:
    Ligt eraan, ik ben eerlijk gezegd niet echt voor tattoo's. Oki, sommige kunnen nog wel iets moois hebben en een mooie betekenis hebben. Maar zelf zou ik er niet snel een nemen. Maar dus mannen met tattoo's, het ligt eraan wat voor eentje het is. Van die grote extreme dingen vind ik sowieso lelijk of zo'n draak enzo in dat genre ook. Maar om even een voorbeeld te geven wat ik wel nog vind meevallen; het lief van mijn nicht heeft boven zijn ellebogen twee kleine sterren en dat heeft nog wel iets, vind ik.
    Dus het ligt er echt aan. (krul)
    damn, wat een uitleg

    Oh, en aantrekkelijk ofzo vind ik het niet echt.

    Ligt eraan bij wat voor man en wat voor tattoo hij neemt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Colorado schreef:
    Ligt er aan,Bij de een is het heel mooi maar bij de ander is het echt lelijk.

    en ligt ook aan wat voor tattoo, wat het voorstelt enzo.

    Ik vind het wel sexy.:9~


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Cloudburst schreef:
    Onaantrekkelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    burito schreef:
    jum:9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    Naah, ik ben niet zo'n tattoo fan, maar alsie echt mooi is, op een goede plek fzo... Dan kan ik er wel overheenkijken.
    Maar aantrekkelijk... Zeker niet!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.