• Maar van een Vriendin heb ik gehoord (die het namelijk op het internet vandaan heeft) dat er een nieuw concert zal verschijnen van TH (Hier in NL) Ik hoop het.. :/


    Je mpp moeder swaa

    Stripe schreef:
    (...)
    Kill Bill. (duivel)
    Pf, daar vraag je me wat. o.o Het is een tijd geleden dat ik dat gelezen heb, dus ik kan je niet beloven dat ik die site weer kan vinden. |:

    Ik dacht daar ook aan! 8D Not Kill Bill! (cat)
    Maar dat geeft niets! 8D
    Ik ben alleen wel heel benieuwd dan. Want dit jaar heeft nog maar 3 maanden te gaan en een concert wordt meestal langer op voorhand bekend gemaakt... Toch?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Ik dacht daar ook aan! 8D Not Kill Bill! (cat)
    Maar dat geeft niets! 8D
    Ik ben alleen wel heel benieuwd dan. Want dit jaar heeft nog maar 3 maanden te gaan en een concert wordt meestal langer op voorhand bekend gemaakt... Toch?

    Ja, klopt. Máár nu gaan we even logisch nadenken op de late avond.. 8D
    Die wedstrijd dat er iemand een dag met Tom mee mag, he? Daarvoor zou er dus logischerwijs een concert in Europa moeten zijn. Dus komt er een kleine tour naar de landen die qua kaartverkoop het beste waren. Er komt eerst een tour door Amerika, als het goed is, en dan een kleintje nog door Europa. Snap je? En de data wordt aan het eind van September bekend gemaakt, dacht ik. 8D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 23:45 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Máár nu gaan we even logisch nadenken op de late avond.. 8D
    Die wedstrijd dat er iemand een dag met Tom mee mag, he? Daarvoor zou er dus logischerwijs een concert in Europa moeten zijn. Dus komt er een kleine tour naar de landen die qua kaartverkoop het beste waren. Er komt eerst een tour door Amerika, als het goed is, en dan een kleintje nog door Europa. Snap je? En de data wordt aan het eind van September bekend gemaakt, dacht ik. 8D

    Ola, how, wait, hold on a second! 8D
    1) Dus... Een dagje met Tom?
    2) Was België goed dan met de kaartenverkoop? Want de zaal zat niet zo stampvol... 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Ola, how, wait, hold on a second! 8D
    1) Dus... Een dagje met Tom?
    2) Was België goed dan met de kaartenverkoop? Want de zaal zat niet zo stampvol... 8D

    Wist je dat niet? 8D
    Al zit de zaal niet vol, omdat ie bijvoorbeeld te groot was, maar er zijn wel veel kaarten verkocht.. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Wist je dat niet? 8D
    Al zit de zaal niet vol, omdat ie bijvoorbeeld te groot was, maar er zijn wel veel kaarten verkocht.. 8D

    Nee, wat is dat met Tom? ;o -wordt hier enorm nieuwsgierig-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zover ik weet in brussel enz. Maar niet in NL (: ik hoop zo dat ik naar belgië mag :D


    My heart is yours and so am I

    Dan zou dat mijn échte afscheidsconcert zijn.
    Nu maar hopen dat die beter wordt dan die in Nijmegen 2 jaar geleden. Want persoonlijk vond ik dat een bagger concert.


    Fuck the world, I don't care.

    Laeh schreef:
    Dan zou dat mijn échte afscheidsconcert zijn.
    Nu maar hopen dat die beter wordt dan die in Nijmegen 2 jaar geleden. Want persoonlijk vond ik dat een bagger concert.

    Ja veertien Juni was inderdaad niet echt geslaagd. Als mijn eerste concert was het natuurlijk geweldig, maar like, het voorprogramma was te lang en TH zelf was er niet zo lang, vond ik.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Laeh schreef:
    Dan zou dat mijn échte afscheidsconcert zijn.
    Nu maar hopen dat die beter wordt dan die in Nijmegen 2 jaar geleden. Want persoonlijk vond ik dat een bagger concert.

    Afscheidsconcert? Leg uit? :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nou als er echt weer een concert komt, wordt dit wel een heel duur jaar voor mij (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Guyana schreef:
    (...)
    Nee, wat is dat met Tom? ;o -wordt hier enorm nieuwsgierig-
    Je kon meedoen aan een wedstrijd van reebok. De prijs was dat je een dag(?) meekon lopen met Tokio Hotel. Dus meegaan in de tourbus, vijfsterren hotel, soundcheck + een date met tom. Maar wees niet getreurd, dat was toch alleen maar voor de duitstalige landen :'))


    it's so empty living behind these castle walls

    Bro schreef:
    i really don't know (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ja veertien Juni was inderdaad niet echt geslaagd. Als mijn eerste concert was het natuurlijk geweldig, maar like, het voorprogramma was te lang en TH zelf was er niet zo lang, vond ik.


    Het was mijn 3e concert en toen was het like, waar is de energie? Ik heb hier gewoon een fucking nacht kou zitten lijden en jullie doen niet eens je zonnebril af!

    Stripe schreef:
    (...)
    Afscheidsconcert? Leg uit? :'3

    Ik ben al 2 jaar geen fan meer van Tokio Hotel, maar ik wilde eigenlijk nog een fatsoenlijk afscheidsconcert. Die is meer voorstelde dan dat bagger concertje in Nijmegen.


    Fuck the world, I don't care.

    Ookal geven ze een concert in m'n achtertuin, ik zou niet gaan. x)


    It's time to be happy again.