• [?] is hopeloos wanneer haar moeder overlijdt, ze zoekt een uitweg in het vernielen van dingen. Ze doet dat 's nachts en tot erg laat. Ze vernielt dingen mee en maakt overlast voor de hele buurt, haar vader kan [?] niet meer zo zien lijden en hij stuurt haar naar [?] aan de andere kant van Amerika. Het is een grote stad waar het allemaal compleet anders is, het is druk en mensen zijn er tot later op straat.[?] is anders als de jongeren daar, ze hangen ook tot laat op straat maar de jongeren uit haar buurt zijn samen een dans-crew. [?] lacht ze allemaal uit terwijl ze zelf geen vrienden heeft, ze is strikt tegen dansen omdat haar ouders dat haar verboden hebben. [?] wordt bevriend met een meisje, ze zegt dat ze ook niks met het dansen te maken heeft maar ze is niet helemaal te vertrouwen. Ze hoort ook bij de danscrew, die [?] bij hun willen hebben. het meisje moet [?] zien te lokken en in hun danscrew gooien, alleen hebben ze een grote fout gemaakt als ze zien dat [?] niet kan dansen. Ze willen met hun crew naar the streets/the world jam om Amerika te laten zien wat ze kunnen, maar met [?] in hun crew moeten ze meer doen dat verwacht.


    Rollen
    meisje die [?] meelokt
    mensen uit de crew.

    Invullen
    rol;
    naam;
    leeftijd;
    uiterlijk;
    karakter;
    naam hoofdpersoon;
    extra;
    woonsituatie;

    dat was het _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aan marjolien en Emma

    Ja jullie mogen een voetballer _O_

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 18:05 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abuh. (huil)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil Cesc! Reserveer die effe, ik ga geen tijd meer hebben om deze en die andere in te vullen voor half zes. Ik moet mij stiekem nog aankleden voor ik weg ga.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Goedzo je hebt het aangepast. + Ik ga nu invullen lekkere boemerd. & Daarna ice princess kijken :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    rol; Meisje uit de crew. Vriendin van Fernando Torres. -Ja, ik geef Emma Cesc. (:
    naam; Jenna Madeira
    leeftijd; 20
    uiterlijk; Jenna
    karakter; Jenna is een meisje die positief denkt. Ze is een harde denker, en een meisje met pit. Ze is een doorzetter, en kan soms haar mond voorbij praten. Jenna is sportief, bitchy naar nieuwelingen, en slim.
    naam hoofdpersoon; Ik vind Vlinder mooi (:
    extra; Jenna heeft een navelpiercing. En leerde Fernando kennen bij zijn voetbalwedstrijd toen ze nog in een cheerteam zat. Iedereen is jaloers op haar, omdat ze met hem heeft, en sommige denken dat ze alleen maar achter zijn geld aan zit. Maar Jenna weet beter, voor Jenna is Fernando eindelijk de ware waarmee ze gelukkig en oud wilt worden.
    woonsituatie; Ze woont bij haar tante. Haar ouders wouden haar niet, en hebben haar achter gelaten bij haar Tante.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 18:16 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    .rol; Meisje uit de Crew, in een relatie met een jongen uit de crew (moet die er ook bij?)
    naam; Allison Duncan
    leeftijd; 18
    uiterlijk;Klik
    karakter; Lief, arrogant tegen onbekende mensen, zelfverzekerd, gelooft in wat ze doet. Ze is koppig en wil graag haar gelijk halen.
    naam hoofdpersoon; Ruby vind ik mooi.
    extra; Haar ouders zijn gescheiden, moeder is hertrouwd en woont in het buitenland. Ze leerde Liam James (haar vriendje) kennen op school, ze botste tegen hem, en hun boeken vlogen door elkaar. Ze heeft een tattoo van een vlinder aan de binnenkant van haar enkel.
    woonsituatie; Ze woont bij haar vader in een appartementje in het midden van de stad.

    Moet ik ook een voorbeeld geven van haar vriend?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:35 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    at Armani

    Ja dat zou wel fijn zijn _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol; jongen uit de crew, in een relatie met Allison Duncan
    naam; Liam James
    leeftijd; 20
    uiterlijk; Klikkieee
    karakter; Weet wat hij wil, koppig, zelfverzekerd, arrogant, haantje-de-voorste, discussieert graag
    naam hoofdpersoon; Ruby vind ik wel mooi
    extra; Fitnesst vaak, is heel sportief, rookt, feest graag, ouders wonen bij elkaar
    woonsituatie; Woont apart in een appartementje; hij kan niet met zijn ouders overweg (ze zijn rijk en willen hem het bedrijf laten overnemen, hij is er niet mee akkoord en vertrok).


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    rol; Meisje uit de crew, vriendinnetje Cesc Fàbregas
    naam; Brook Selena Ocaña
    leeftijd; Twintig
    uiterlijk; Brook!
    karakter; Brook heeft het nogal moeilijk om zich aan mensen te binden. In de crew is ze het stille meisje dat wel praat maar dat alleen doet als het nodig is. Dit wil niet zeggen dat ze geen uitstekende danseres is. Thuis, bij haar vrienden, die vooral uit voetballers bestaat is Brook echt helemaal anders. Zichzelf! Ze lacht continu en ze praat de sterren van de hemel. Ze is zeer sociaal in haar vriendengroep en ze zijn heel close. Ze heeft met elks van hen een goede band maar vooral met Gerard Piqué, Cesc's beste vriend omdat die vaak bij hen langstkomt en Brook hem als haar broer bekijkt die ze nooit heeft gehad. Brook heeft de pech dat één van haar vrienden, Fernando Torres' vriendinnetje Jenna Madeira is, een meisje van haar dansgroep. Ze heeft alleen aan Jenna verteld waarom ze zo anders is in de dansgroep dan in de voetbalgroep. Brook wilt niet dat iedereen weet dat ze "twee persoonlijkheden" heeft omdat ze vroeger gepest werd. Ze wil haar jongere jeugd niet nog een keer overdoen..
    naam hoofdpersoon; Saskia
    extra; Ze heeft een tattoo achter haar oor en op haar onderrug staan. Achter haar oor staat de naam "Lova". Zo heette haar moeder, zij stierf toen Brook vijftien was en de tattoo liet ze op haar zeventiende zetten. Op haar rug staat: "We all rock, but on our own way" dit omdat ze vroeger, toen ze nog op school zat zwaar gepest werd omdat ze anders was dan de anderen. Brook stopte op haar veertiende met school en kreeg toen les van haar moeder die tevens leerkracht was. Toen haar moeder stierf kreeg Brook les van een oudleerkracht van haar oude school, de enigste waarmee ze echt kon opschieten.
    woonsituatie; Tot voor kort woonde Brook nog met haar vader thuis. Van de dag dat ze achttien werd verhuisde ze naar Cesc's huis waar ze nu al ongeveer twee jaar woont. In de tijd dat Brook verhuisde waren er veel reacties over haar te lezen. Vooral negatieve, omdat ze vonden dat Brook alleen zo vroeg bij Cesc kwam wonen om zijn geld maar daar trok Brook zich niets van aan. Ze heeft helemaal niets met Cesc's centen en blijft er netjes van af.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 22:13 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.