• Nou ik irriteer mij er echt mateloos aan dat er soms honderen stellingen omhoog worden getrapt en dus de eerste 3 pagina's van actieve topics vol staan met stellingen.
    Nu dacht ik: kan er niet iets komen waardoor alleen de stelling van die dag bij de actieve topics komt te staan en niet degene waar weer op gereageerd word. Want anders loop je je kapot te zoeken naar een normaal topic en dat vind ik best wel vervelend eigenlijk (:

    Dus mijn suggestie is: alleen de stelling van de dag bij de actieve topics en dan de rest gewoon in het subforum daarvoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat vind ik nou een goed idee. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Zoiets had ik ongeveer al een keer voorgesteld. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    1984619886% helemaal vóór.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, ik irriteer me er niet aan, eigenlijk. Maar ik zit de laatste tijd vrij weinig op Quizlet, dusja. Maargoed, ik weet niet of dat wel lukt eigelijk ;x? Nou ja ik heb er geen verstand van. Maar als mensen er last van hebben; voor.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cornflakes schreef:
    Zoiets had ik ongeveer al een keer voorgesteld. x'D

    Wist ik niet sorry ;x Ben niet super actief meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    1984619886% helemaal vóór.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zhaley schreef:
    Hmm, ik irriteer me er niet aan, eigenlijk. Maar ik zit de laatste tijd vrij weinig op Quizlet, dusja. Maargoed, ik weet niet of dat wel lukt eigelijk ;x? Nou ja ik heb er geen verstand van. Maar als mensen er last van hebben; voor.

    Jaa, ik weet ook niet of het wel lukt maar het zou wel fijn zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    O ik heb echt géén idee of dat te installeren valt.

    TourdeKrulle schreef:
    O ik heb echt géén idee of dat te installeren valt.

    Nee ik dus ook niet, maar ik zou het wel fijn vinden eigenlijk als het kon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als het kan ben ik voor ! ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Kikkeli schreef:
    1984619886% helemaal vóór.


    Kikkeli is wijs!


    It's time to be happy again.

    Ik vind dat een super goed idee eigenlijk, maar idd, zoals Krull zegt, geen idee of dat kan.


    Life is hard and then we die

    In-der-daad!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het een goed idee, nu maar hopen dat het technisch mogelijk is.


    I am an idiot, I move.

    hahaha ik voel me nu best slim. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.