• Nou mensen ga hier maar verder :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Princeton schreef:
    Morgen valt bij mij de laatste 3 uur uit (cat).
    Ik heb de laatste 3 uur Science omdat ik in een Science klas zit, en mn leraar Science is er morgen niet dus lekker uitval :9~ Wat betekent dat ik om 12 uur al uit ben :'D

    Ö En ik maar op die schoolbanken zitten tot 15.45 met de laatste 50 minuten daarvan Frans Ö
    Wat is Science eigenlijk voor vak?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Princeton schreef:
    Morgen valt bij mij de laatste 3 uur uit (cat).
    Ik heb de laatste 3 uur Science omdat ik in een Science klas zit, en mn leraar Science is er morgen niet dus lekker uitval :9~ Wat betekent dat ik om 12 uur al uit ben :'D

    Ik moet pas 13.05 beginnen. Dan ben jij al dik 1 uur uit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ö En ik maar op die schoolbanken zitten tot 15.45 met de laatste 50 minuten daarvan Frans Ö
    Wat is Science eigenlijk voor vak?


    Dat is VWO+ zoals ze het bij ons noemen xd. Wij besteden meer aandacht aan de bèta-vakken like ; wiskunde, natuurkunde en scheikunde. En daarnaast heb je elk blok een project waar je 3 uur per week mee bezig bent en dat heet dan Science. En aan het eind van elk blok krijg je een goed, voldoende, ruim voldoende, onvoldoende blablabla voor wat je dat blok hebt gedaan voor Science. En je doet het tot je 3e jaar, dus dit jaar is mijn laatste jaar (:


    you're my favourite part of the day ~

    Ik ben morgen 2 uur vrij _O_


    -

    Princeton schreef:
    (...)

    Dat is VWO+ zoals ze het bij ons noemen xd. Wij besteden meer aandacht aan de bèta-vakken like ; wiskunde, natuurkunde en scheikunde. En daarnaast heb je elk blok een project waar je 3 uur per week mee bezig bent en dat heet dan Science. En aan het eind van elk blok krijg je een goed, voldoende, ruim voldoende, onvoldoende blablabla voor wat je dat blok hebt gedaan voor Science. En je doet het tot je 3e jaar, dus dit jaar is mijn laatste jaar (:

    Wat een onzin als je uiteindelijk toch CM of EM gaat kiezen. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik moet pas 13.05 beginnen. Dan ben jij al dik 1 uur uit :'D


    Wow, jij kan uitslapen ö
    & Idd :'D. Maar ik moet wel een half uur fietsen dus ik zal pas tegen half 1/kwart voor 1 thuis zijn (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    Princeton schreef:
    (...)

    Dat is VWO+ zoals ze het bij ons noemen xd. Wij besteden meer aandacht aan de bèta-vakken like ; wiskunde, natuurkunde en scheikunde. En daarnaast heb je elk blok een project waar je 3 uur per week mee bezig bent en dat heet dan Science. En aan het eind van elk blok krijg je een goed, voldoende, ruim voldoende, onvoldoende blablabla voor wat je dat blok hebt gedaan voor Science. En je doet het tot je 3e jaar, dus dit jaar is mijn laatste jaar (:

    Oh, oké, dankje :'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik had vandaag zo'n tegenwind. Niet normaal meer. :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vrijdag heb ik rijlessssssss :9~:9~:9~


    -

    Genius schreef:
    Vrijdag heb ik rijlessssssss :9~:9~:9~

    Succes!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Wat een onzin als je uiteindelijk toch CM of EM gaat kiezen. x'D


    Wat is CM of Em? ;x
    En heel erg onzin is het niet, want ik heb de leukste excuries van de school vind ik :9~ En eigenlijk ook de meeste xd.
    Bij ons heb je alleen NT of NG of zo. Ik snap er nog steeds niks van, maar dat moet ik wel even aangezien ik dit jaar al moet kiezen welke van de 2 xd.


    you're my favourite part of the day ~

    @Genius
    Succes :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Princeton schreef:
    (...)

    Wow, jij kan uitslapen ö
    & Idd :'D. Maar ik moet wel een half uur fietsen dus ik zal pas tegen half 1/kwart voor 1 thuis zijn (cat)

    Ik moet 45 minuten fietsen :3
    En ja klopt haha. Woensdag moet ik 11.35 beginnen :') Lieve school :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Weet iemand trouwens wanneer Boer zkt Vrouw op de tv komt? Ik heb geen zin het tv-boekje te gaan halen (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dankjullie, ik vind het eng x'D Want nu moet ik in de stad gaan rijden :|


    -