• Ik probeer een filmpje in elkaar te zetten op windows movie maker, dus dan plak ik er een filmpje in en dan verkort ik die, komt d'r te staan "Windows movie maker werkt niet meer" blablabla. En dan loopt ie dus vast, en is me filmpje weg. Nou ik heb nu al 10x opnieuw dat filmpje verkort maar hij blijft vastlopen -.- Wat doe ik fout T__T.


    ~ la-la-laaa.

    WMM is gewoon kut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    WMM is gewoon kut.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Uuh ik snap niet echt wat je bedoelt. Dus alleen als je 'm plakt loopt 'ie vast? Tja, dan zou ik steeds om de zoveel tijd saven en blijven proberen. Of hetzelfde filmpje in een andere formaat downloaden en dan kopiëren/plakken


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kikkeli schreef:
    WMM is gewoon kut.


    I need you like a heart needs a beat

    Wat zij zeggen ^ xD
    Misschien teveel programma's op staan? Bij mij sluit hij namelijk heel vaak af als er internet en nog wat programma's op staan.


    JDN.

    Decora schreef:
    Ik probeer een filmpje in elkaar te zetten op windows movie maker, dus dan plak ik er een filmpje in en dan verkort ik die, komt d'r te staan "Windows movie maker werkt niet meer" blablabla. En dan loopt ie dus vast, en is me filmpje weg. Nou ik heb nu al 10x opnieuw dat filmpje verkort maar hij blijft vastlopen -.- Wat doe ik fout T__T.

    Nee, het ligt echt niet aan jou!! Ik heb precies hetzelfde probleem! Maar ik heb het pas sinds ik hem opnieuw heb geinstalleerd toen ik windows 7 kreeg. Misschien ligt het aan de versie?
    Ik kan je trouwens pinnacle studio aanbevelen, die is veel gedetailleerder en loopt niet vast.


    Als je maar een ananas hebt..

    RINGDINGDONG schreef:
    Uuh ik snap niet echt wat je bedoelt. Dus alleen als je 'm plakt loopt 'ie vast? Tja, dan zou ik steeds om de zoveel tijd saven en blijven proberen. Of hetzelfde filmpje in een andere formaat downloaden en dan kopiëren/plakken


    Het loopt bij alles vast en ik heb nog geen eens tijd om het op te slaan want hij is alweer vastgelopen voordat ik uberhaupt met me muis naar het opslaan knopje kan gaan. ughh. ik haat windows movie maker.


    ~ la-la-laaa.

    bij mij worden de plaatjes altijd wit en dan komt er een rood kruisje te staan
    ook zo iri


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Decora schreef:
    (...)

    Het loopt bij alles vast en ik heb nog geen eens tijd om het op te slaan want hij is alweer vastgelopen voordat ik uberhaupt met me muis naar het opslaan knopje kan gaan. ughh. ik haat windows movie maker.
    Tja, dan zou ik kijken of je
    1. teveel programma's open heb staan.
    2. op welke schijf de video's staan
    3. de bestanden van de video's
    4. de grootten

    En anders dan zou ik een ander bewerkingsprogramma downloaden(alhoewel ik er geen echt kan adviseren)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat heb ik ook vaak, is niks aan te doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    WMM is kut irritant en je kunt er weinig mee. Ik gebruik Sony Vegas Pro 9. Veeeel beter, en je kunt er veel meer.

    Heb et constant voor. Ik heb de demo van pinnaple videospin Of zoiets gebruikt en dat was wel goed.

    x


    Tears are words the heart can't say.

    Kikkeli schreef:
    WMM is gewoon kut.

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    EA schreef:
    WMM is kut irritant en je kunt er weinig mee. Ik gebruik Sony Vegas Pro 9. Veeeel beter, en je kunt er veel meer.


    Die heb ik nu gedownload (nerd)


    ~ la-la-laaa.