• Ja, he? Wat is terug? Als je niet tegen deze onzin kan, ga dan lezen vanaf de link!Hmmm ik kan het echt niet zeggen zonder jullie eerst te irriteren. Tja. Maar moet ik het zowiezo wel zeggen? Ach waarom niet! Maar... Wat nou als... Nee laat maar. Of misschien toch... Je kan nu wel een eindje verderop gaan lezen, maareh... Dat werkt niet. In dit veel te irritante stukje staan hints, naar wat het kan zijn! Oke, het is op Quizlet! O, jee, egm misschien moet ik nu op Backspace drukken want die hint was niet mijn bedoeling! :S Wat moet ik nou? Waarom blijf je dit lezen? Owja omdat je wil weten wat terug is. Ja tuurlijk! Wat ben ik toch weer dom! O wat zeg je? ik ben geniaal? Bedankt :P Nah dit is denk ik wel genoeg geirriteert. Mwaa, misschien ook niet... Nee toch wel. Oke. Ja sorry da moes ff XP!!!

    The Gang is terug! Ja oke, ik geef toe. Ik heb een tijdje niet meer geschreven, daardoor zijn we wat Abo's verloren maarja. Ik klim er gewoon boven op enga verder. We (Ja niet alleen ik, er zijn sommige mensen die me inspiratie breng. Maar wie moet je zelf ontdekken) hebben een tijdje niks bedacht. Vanwege heel dat Rose en Danique zijn geband enzo, daar waren we een beetje pissed off over. Een deel moet ik eigenlijk nog overtuigen mij weer op ideeen t brengen, maar dat komt helenmaal goed! -Spuugt- -Klopt op hart- Belooft! Maar, van hun mag ik niet vertellen wie hun zijn. O.o Een mistery! Aangezien als je een beetje doordenkt -NIET OP DE FOUTE MANIER!!!- je makkelijk te weten kunt komen wie hun zijn. Dus tja. Kijken wie er brains hebben! XP

    Nou... WIE GAAT ER LEZEN?
    Link, link, link, link, link, link, link, link, link, link, link, link, link, link, link, link.

    Gheghe, het zou tog zonde zijn, als je heel je tijd hebt verprutst door dit te lezen en het verhaal zelf niet te lezen. Gheghe... We are mean!

    Xx Alle 15!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 17:55 ]

    Damn! Ik ben echt dom bezig! Zit ik en half uur dat: 'Link, link, link, link, link.' te typen vergeet ik de link zelf :S

    daar vertelde je over bij de q-chat ja xD


    "Ignite, my love. Ignite."