• http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/56077/Liefdesbrieven_na_66_jaar_gevonden.html

    Liefdesbrieven na 66 jaar gevonden
    Een Brits stel is na 66 jaar weer herenigd met hun liefdesbrieven waarvan ze dachten dat ze kwijt waren. Eric en Winnie werden tijdens de Tweede Wereldoorlog verliefd op elkaar. Ze werkten toen allebei op een landgoed in het graafschap Nottinghamshire. Hij werkte als tuinman, zij als dienstmeid. Eric verzamelde de brieven in een doos die hij in een schuurtje bewaarde. Toen hij als soldaat naar Duitsland moest, liet hij de liefdesbrieven achter. Het herenhuis is nu een hotel. Iemand van het personeel trof daar de doos met brieven aan. Het management ging op zoek naar het stel en gaf de brieven terug.



    Van dat soort berichten word ik zo blij he :9~
    wie leest er ook wel is zo iets op een of andere site?
    En welke verhalen kan je je nog herinneren? Tell me!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 11:23 ]

    Dat is echt super voor die mensen! Ik kan me zo 1 2 3 niks herinneren van leuke dingen die ik gelezen heb.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oh my god, dat is zoals de film "Letters To Juliet". Die film is echt mooi. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is echt zo lief :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wow, dat is echt super :)

    Net als Letters to Juliet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Is dit waargebeurd???

    Cornflakes schreef:
    Dat is echt super voor die mensen! Ik kan me zo 1 2 3 niks herinneren van leuke dingen die ik gelezen heb.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ach, dat is gewoon schattig


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Moooooi (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Wauw, wat superleuk!
    Ik heb laatst ergens in een achterhoek in een doos op mijn kamer een 'liefdesbrief' gevonden van de tijd waarin ik in groep2 zat. Er stond in: 'Liefde zet alles op z'n kop' en toen had hij zichzelf getekend terwijl hij op z'n kop stond. hahh. Maar ik denk dat hij half gedwongen werd door zijn moeder dat te schrijven want ik stalkte hem toen volgens mij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb wel eens de brieven die mijn opa en oma naar elkaar stuurden gelezen. Oh, dat was pas schattig :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik had ook ooit een keer iets gelezen over een man die zelfmoord wilde plegen en aan de rand van de brug ging hangen. Op hetzelfde moment stond daar dus ook een vrouw die zelfmoord wilde plegen. Ze hadden elkaar gezien en begonnen een gesprek, en later zijn ze zelfs getrouwd! Terwijl ze eerst aan de rand van een brug hingen.

    Toen werd ik ook blij (:
    Stond op internet, bij De Telegraaf of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 17:33 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hey, dat stuurde je mij al op msn (cat)

    Ik vind dat vet schattig hihi. Ik wil ook zo'n brief :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.