Als je iemand nou nooit ziet, eigenlijk geen flauw idee hebt wie het werkelijk is en je diegene dus echt enkel spreekt via internet, vind ik het triest ja.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
Yukari schreef:
Het is niet zielig. Maar het gaat er ook om wat voor soort internetliefde het is, als je elkaar helemaal niet kent en je dan spreekt van internetliefde vind ik het wel zielig ja.
Yukari schreef:
Het is niet zielig. Maar het gaat er ook om wat voor soort internetliefde het is, als je elkaar helemaal niet kent en je dan spreekt van internetliefde vind ik het wel zielig ja.
Een vriendin van mij heeft een internetrelatie met iemand die helemaal in het zuiden van Nederland woont, maar ze ziet hem doodgraag en gaat hem zien in de kerstvakantie. Ik geloof haar wel als ze zegt dat ze verliefd is, maar ik vrees er vooral voor dat die jongen hun relatie niet serieus neemt.
Ik hoop dat ik binnenkort kan zeggen dat ik het met deze stelling oneens ben, want momenteel vind ik het inderdaad zielig.
Dus k ben het er nie mee eens, We kende elkaar echt super goed, hij kende me beter dan mijn vriendinnen hier, en het was echt, en telkens als we wilde afspreken, kon het om een of andere stomme reden niet '-,-/