• Ja, een paar maanden(?) geleden belde een vrouw steeds die zogezegd slecht hoorde. En nu belt nog iemand me op. Het gesprek ging ongeveer zo;

meisje aan de telefoon; Welk geluid maakt een vrachtwagen als hij achteruit rijd?!
    ik; Jaja, je gaat ophangen zodat de telefoon 'pieppieppiep' doet en dat is het geluid wat een vrachtwagen maakt. Oude grap, dude. Oude grap.
    meisje aan de telefoon; Oh, oké. Dus ik kan je er niet mee beetnemen?
    ik; Ik moet je teleurstellen. Het antwoord is neen.
    meisje aan de telefoon; Oké, prettige dag verder..
    Toen hing ze op.

Het zou me niet verwonderen als het dezelfde persoon was als die andere keren. Agh, langzaamaan word ik hier ziek van..

All this dampness is damp.

Mag ik die grap stiekem geniaal vinden? Ik heb hem namelijk nog nooit gehoord. Haha, maar mij gebeurt dat nou nooit. Wel jammer, ik vind dat altijd grappig. (:

ga naar je profider en meld dat nummer en laat het blokeren^^ ze kunnen ook anoniem blokeren^^

Some angels have no wings.

Kun je dat nummer dan niet op de één of andere manier blokkeren?

*insert philosophical cringe expression here*

Ik weet het. Vroeger belde ze me ook steeds en dan hingen ze og begonnen een vreemd liedje te zingen. Toen heb ik geblokeert

"Ignite, my love. Ignite."

Hiphopqueen schreef:
    ga naar je profider en meld dat nummer en laat het blokeren^^ ze kunnen ook anoniem blokeren^^

Ha, dat moet ik doen. Dankje. Daar had ik nooit aan gedacht. : D

Ecstasy schreef:
    Mag ik die grap stiekem geniaal vinden? Ik heb hem namelijk nog nooit gehoord. Haha, maar mij gebeurt dat nou nooit. Wel jammer, ik vind dat altijd grappig. (:

Never run out of reasons to smile...

ik had ooit een keer een hijgert en ik werd het zat na 10 keer gehijg horen dus ik: ben je met je oma aan het neuken? Toen belde ze nooit meer terug.

hahah. Heb jij zo'n telefoon-grap-magneet ofzo?:Y)

Ha, dat moet ik doen. Dankje. Daar had ik nooit aan gedacht. : D

op een of andere manier waren er mensen die mijn mob nummer hadden gehackt en met mijn nummer mensen stalkten ik kon zelf niet bellen of wat dan ook. en ze hadden voor 2500 in een maand gebeld met mijn nummer gelukkig hoefde ik het zelf niet te betalen en ik heb aangiften gedaan en hun hebben de rekening betaald. .

Hiphopqueen schreef:
    (...)
    op een of andere manier waren er mensen die mijn mob nummer hadden gehackt en met mijn nummer mensen stalkten ik kon zelf niet bellen of wat dan ook. en ze hadden voor 2500 in een maand gebeld met mijn nummer gelukkig hoefde ik het zelf niet te betalen en ik heb aangiften gedaan en hun hebben de rekening betaald. .

Amai. o__o
    Dat is een boel geld die weggegooid zou worden als jij het had moeten betalen. En ik wist niet dat je ook een mobiel-nummer kon hacken. Weetje, ik weet eigenlijk niet veel van mobiels/telefoons af.

[ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 22:39 ]

Amai. o__o
    Dat is een boel geld die weggegooid zou worden als jij het had moeten betalen. En ik wist niet dat je ook een mobiel-nummer kon hacken. Weetje, ik weet eigenlijk niet veel van mobiels/telefoons af.

ik ook niet en het blijft een raadsel. en ik snap het zelf ook niet. maarjah weetje ik baalde zelf ik kreeg boze mensen waar ik niks van wist.

Hiphopqueen schreef:
    (...)

ik ook niet en het blijft een raadsel. en ik snap het zelf ook niet. maarjah weetje ik baalde zelf ik kreeg boze mensen waar ik niks van wist.

Kan ik inkomen. Waren het mensen die je kende?

Kan ik inkomen. Waren het mensen die je kende?

Nee maar, als ik ze zie sla ik ze heel hard. en ik wil het oook eerlijk gezegt niet weten.

Hiphopqueen schreef:
    (...)

Nee maar, als ik ze zie sla ik ze heel hard. en ik wil het oook eerlijk gezegt niet weten.

Haha, ja, dat snap ik best. Maar het is nu allemaal voorbij, dus dat is goed. (:

Soldier schreef:
    (...)

Amai. o__o

Dat kun je herkennen als iemand je gsm wilt hacken: als het nummer langer/korter is als 10 nummers is het een hacker. (: -ik weet dit omdat ik er vaak genoeg voor ben gewaarschuwd.-

If you don't understand my silence, you will never understand my words.