• Ja, ik vroeg me af, zou het niet handig zijn als je ergens kunt zien welke aanvragen je nog open hebt staan?
    Want ik vergeet dat eigenlijk altijd.
    (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ja, dat lijkt me wel handig (:
    En dan ook een lijstje -misschien- met hoofdstukken die je al aangevraagd hebt, dus die al af zijn. Want er zijn heel veel mensen die hoofdstukken twee keer opsturen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Ja, dat lijkt me wel handig (:
    En dan ook een lijstje -misschien- met hoofdstukken die je al aangevraagd hebt, dus die al af zijn. Want er zijn heel veel mensen die hoofdstukken twee keer opsturen (:


    Volgens mij heb ik dat ook wel een keer gedaan :')
    Maar dan krijg je een melding van; deze heb je al aangevraagd. Tenminste, als hij nog open staat.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik doe zelf nooit aanvragen bij een bèta, maar voor mensen die dat wel doen zou het super handig zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Voor.

    Optimistic schreef:
    Ja, dat lijkt me wel handig (:
    En dan ook een lijstje -misschien- met hoofdstukken die je al aangevraagd hebt, dus die al af zijn. Want er zijn heel veel mensen die hoofdstukken twee keer opsturen (:


    Je moet worden wie je bent.

    Optimistic schreef:
    Ja, dat lijkt me wel handig (:
    En dan ook een lijstje -misschien- met hoofdstukken die je al aangevraagd hebt, dus die al af zijn. Want er zijn heel veel mensen die hoofdstukken twee keer opsturen (:

    Voor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben voor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zeker weten voor!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het een goed idee, voor :Y).


    I am an idiot, I move.

    Bashuan schreef:
    Ik vind het een goed idee, voor :Y).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Optimistic schreef:
    Ja, dat lijkt me wel handig (:
    En dan ook een lijstje -misschien- met hoofdstukken die je al aangevraagd hebt, dus die al af zijn. Want er zijn heel veel mensen die hoofdstukken twee keer opsturen (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En misschien ook dat je ze kan verwijderen, want ik weet niet hoe het werkt, maar als je dan beta's aangevraagd hebt van stories die tijdelijk gepauseerd zijn, kan je die verwijderen, omdat die dan wat minder dringend zijn en blahblah.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Optimistic schreef:
    Ja, dat lijkt me wel handig (:
    En dan ook een lijstje -misschien- met hoofdstukken die je al aangevraagd hebt, dus die al af zijn. Want er zijn heel veel mensen die hoofdstukken twee keer opsturen (:


    Your call, Detective Shinypants.

    Voor, al maak ik er nooit gebruik van. (krul)


    Some people make the world special just by being in it