• Ik ga een story starten die over weddenschappen gaat. Quizzer's verzinnen weddenschappen die op quizlet kunnen plaatsvinden of melden zich aan om mee te doen aan een weddenschap. Iedere week is er een nieuwe weddenschap met nieuwe deelnemers. Er zijn al 2 juryleden en ik zoek er nog 1, dat houdt in dat je chekt of de deelnemers die die week dan hebben meegedaan controleert of ze die wel gehaald hebben. Dat doe je aan het eind van de week. Interesse? Plaats dan hier een berichtje en waarom jij vind dat jij kans hebt om jurylid te worden ;)

    Ik snap die story niet goed..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Ik snap die story niet goed..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou, tis gewoon simpel. Op een forum (dat gebeurd later) vragen we naar mogelijke weddenschappen die plaats kunnen vinden op quizlet. Een voorbeeld: Ik wed dat er niemand op quizlet in 1 dag 50 hoofdstukken kan schrijven.
    Op een andere forum (komt ook later) kunnen quizzer's zich inschrijven om in een week een weddenschap aan te gaan. Iedere week kunnen er 5 of 10 quizzer's mee te doen. In de story komt bij ieder hoofdstuk te staan wat de weddenschap is, wie er die week aan mee doet en of het gelukt is de opdracht/weddenschap te voltooien. Tis simpel, alleen ben ik niet goed in uitleggen:X.

    ik wil wel jury zijn ^-^

    ik vind het een geniaal idee!


    #WWED - What Would Emma Do?