• Ik heb gister de helft van de Bacardi Breezer opgedronken van een vriendin, en nog eentje op ge dronken haha, en gister was ik dus een beetje aangeschoten haha en nou heb ik hoofdpijn. ):

    Is er ook iemand brak geweest? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    (...)

    Nou dat zat anders. Ik was daar voor al behoorlijk melig en druk met een vriendin. :')
    & Het was de eerste keer dat ik alcohol dronk, en niet een keer perongeluk :')

    Of je daarvoor al melig bent en als je dan drinkt maakt je niet extra brak. Als je melig bent en je drinkt denk je misschien dat je aangeschoten bent maar dat is niet altijd zo? En of je voor het eerst drinkt maakt naar mijn idee ook geen verschil. Misschien dat het de eerste keer ietsjes zwaarder valt dan de keren erna, maar ik had het niet iniedergeval. (:
    Je kan gewoon niet tegen alcohol. Ik drink 1 fles wodka gemeng met vruchtensap , 4 glazen bier en appelcider en ik ben pas lichtjes aangeschoten (':

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 18:33 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ehm ja pas nog, op een zondag, ik had die avond beetje te veel op weet niet meer hoeveel volgens mij iets van 5/6 smirnoff ice ofzo.. en toen moest ik die zondag naar een vriendin, en ik was al erg misselijk voor ik de auto in ging en ik heb wagenziekte.. toen ik er aan kwam dacht ik even dat ik dood ging.. en me ouders maar geloven dat het alleen van de wagenziekte kwam :X


    Nvt

    Ik ben meestal brak als ik tot een uur of 3 wegblijf. Maar dat heb ik al maanden niet gedaan en het jammere is dat de dag erna wel kinda wasted is. Maar goed... wat je er voor over hebt.


    No growth of the heart is ever a waste