• Ik heb gister de helft van de Bacardi Breezer opgedronken van een vriendin, en nog eentje op ge dronken haha, en gister was ik dus een beetje aangeschoten haha en nou heb ik hoofdpijn. ):

    Is er ook iemand brak geweest? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aangeschoten en nu brak van anderhalf breezer, knap hoor.
    Ik houd het liever bij de wodka en de bier.

    Aangeschoten van anderhalve breezer? :3 Nee dat wordt ik niet haha. En ik ben niet zo vaak brak, of ik merk het niet haha. Want ik drink toch wel genoeg op een avond? :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nee,of toch niet van alcohol.

    I'm straight edge, no alcohol/drugs for me.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ben je door zo weinig aangeschoten? (krul)
    Hahaha, daar heb ik heel wat meer voor nodig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, ik had toen al een hoop wodka met energy op. Men, dat is lekker. Toen vond ik dat de Sambucka er ook nog bij kon. Haha, was wel echt leuk toen. En niet brak geweest (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nou, ik vind alcohol eigenlijk hélemaal niet lekker, dus drink ik het ook niet echt. :Y)

    Heb wel een keertje liggen kotsen, maar dat was omdat ik ineens mee ging drinken op het tempo van m'n vrienden en heb toen echt liters bier en vodka-redbull zitten drinken. Dat was niet zo'n goed idee. :')

    En als ik dan al eens alcohol drink, is het Breezer ofzo, want dat smaakt naar fanta, hahaha. Sinds kort ben ik ook te weten gekomen dat Smirnoff Ice heel erg lekker is en naar Sprite smaakt. Ook niet zo'n goede ontdekking voor me, gok ik. (krul)

    lol hoe oud ben je?
    ik was nog niet eens brak van 1 liter bessen :$
    emma kan goed tegen alcohollllll

    Nee, en al zeker niet van anderhalve breezer. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben vaak zat brak geweest, de dag na uitgaan of feesten ofzo, maar daar heb ik meer voor nodig dan anderhalve breezer. lol.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 13:30 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DECIBELLE schreef:
    Aangeschoten van anderhalve breezer? :3 Nee dat wordt ik niet haha. En ik ben niet zo vaak brak, of ik merk het niet haha. Want ik drink toch wel genoeg op een avond? :')


    Nou dat zat anders. Ik was daar voor al behoorlijk melig en druk met een vriendin. :')
    & Het was de eerste keer dat ik alcohol dronk, en niet een keer perongeluk :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BIERRI schreef:
    Of ik ooit brak ben geweest? Haha! Eigenlijk vaak


    Idem, ik kan absoluut niet tegen alcohol. Na 2 biertjes lig ik al omver ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Enkel elk jaar met de worstenfeesten, haha. Maar anders let ik er wel op.


    Some people make the world special just by being in it

    Cloudburst schreef:
    Nee, ik drink geen alcohol.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cloudburst schreef:
    Nee, ik drink geen alcohol.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?