• Nerds? ö

    ~Zeg wat u wilt zeggen.~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    wat verstaan we onder "nerd"? Maargoed, de mensen die ik nerds vind, zijn dom. Ze zijn niet persé slim ofzo, maar hoe ze zich gedragen.. ohmygod.


    It's time to be happy again.

    HAHA ik was een VMBO nerd & damn proud of it! (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe Gymnasium. I consider myself one.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Het ligt eraan in welke zin je het woord nerd opvat. Alsin iemand die erg zijn best doet op school alleen maar / of juist geen hoge cijfers haalt. Dan wel ja.
    Iemand die hoge cijfers haalt zonder er iets voor te doen en word uitgescholden voor nerd. Nee.
    Ik heb 3 van die meiden in mijn klas. Asslickers van docenten, altijd leren, buiten andere sukkels om geen vrienden, in tussenuren leren, als wij spijbelen met de hele klas doen hun niet mee want dan krijgen ze een schuld gevoel. En zeiken ze daar de hele tijd over, ze verlinken ons altijd. En vragen zich nog af: waarom ze er niet bij horen. Obvious.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 22:37 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nerd als in een asslicker bij alle leraren, die geen leven hebben buiten school en bijna huilen om een 8: on-uit-staan-baar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Nerd als in een asslicker bij alle leraren, die geen leven hebben buiten school en bijna huilen om een 8: on-uit-staan-baar.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hangt er vannaf wat een nerd is hè.
    Iedereen in m'n klas zegt dat ik er een ben, omdat ik gemiddeld voor alle vakken bij elkaar gemiddeld hoger sta dan een 8(en VWO doe nzo). Dus, die nerds zijn soms cuwl, soms niet...
    Maar zo'n nerd van grote bril, lelijke staartjes/vlechtjes, ruitjes trui, en anti-muziek, of klassiek fzo. Dat ben ik niet, en die gasten zijn echt weird en irritant.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wat is nou echt een nerd? iemand die goeie punten haalt en veelt leer, daarom is het persée een nerd? Dat is toch gewoon iemand die echt wat doet voor z'n punten


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nerds zijn nerds (nerd)

    Als je met nerds bedoelt de neuspeuterende, inhalerende, goede cijfers scorende, té stille mensen. Dan zeg ik meteen blergh.


    *insert philosophical cringe expression here*

    FACEPLANT schreef:
    Nerd als in een asslicker bij alle leraren, die geen leven hebben buiten school en bijna huilen om een 8: on-uit-staan-baar.


    your eyes are like stars in the night.

    FACEPLANT schreef:
    Nerd als in een asslicker bij alle leraren, die geen leven hebben buiten school en bijna huilen om een 8: on-uit-staan-baar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    FACEPLANT schreef:
    Nerd als in een asslicker bij alle leraren, die geen leven hebben buiten school en bijna huilen om een 8: on-uit-staan-baar.

    Tsja,,
    Nerds zijn nerds!
    Maar ze zijn meestal wel aardig!

    FACEPLANT schreef:
    Nerd als in een asslicker bij alle leraren, die geen leven hebben buiten school en bijna huilen om een 8: on-uit-staan-baar.


    All this dampness is damp.