• jep,
    ze zou met mij samen naar schoolfietsen, gaat ze met 2 andere meisjes?
    &&ze zit in mn klas weetje, dus ga ik met 1 ander meisje samen fietsen..
    weetje hoe kut man..
    serieus, ik vertrouwde haar
    maarja..

    Ow. Ze zal het vast niet zo bedoelen hoor.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat is wel dom,ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja idd
    nah, ik verdien welbeter zeggen meeste meisjes.

    lol, en nu zegt ze zo van
    ja ik ga naar 1 ander klas..
    want een meisje ging ook naar een ander klas
    dus dan magi k dat ook
    want die andere 2 meisjes zitten in een andere klas.
    &we gaan naar 1e.. gosh ikword gek!
    maar ik heb nog 2 vriendinnen in mn klas, die ik nog ken van basisschool, maybe kan ik wel met hun omgaan, of nieuwe vrienden maken..

    Gewoon met die andere meiden om gaan,en z'n iemand heb je niets. En nieuwe vrienden maken. Dat doe je toch wel,ik heb na 4 jaar nog maar 1 vriendin van de basisschool.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien bedoelt ze het helemaal niet slecht. Ik heb net hetzelfde probleem voorgehad, alleen was ik dan dat meisje. Ik fietste altijd met een vriendin mee, maar dan was er een ander meisje dat met me wou meefietsen. De eerste vriendin had nog een tweede optie waar ze kon mee mee fietsen (al vond ze mij leuker), dus koos ik voor de tweede vriendin aangezien zij anders alleen moest fietsen.
    Dit kwam hard aan bij de eerste vriendin, maar ik had het helemaal niet slecht bedoelt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst:

    maar zij is een meeloper snapje? :$
    haha, maar ik probeer tog nog wel nieuwe vriendinnen te maken.
    ik zei al dat ik het snapte tegen dr, terwijl het niet zo is.
    maar ik wi lgeen ruzie, dusja.

    Dus het is niet zo dat ze het om één of andere reden doet? Echt gewoon om 'erbij te horen' zeg maar. Nja, dat is gemeen van haar.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jep..

    Zo zie je meteen wat echte vriendinnen zijn, ik zou als ik jou was niet bij haar blijven hangen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Naja, jullie hebben best wel gelijk. & ik heb nog n vriendin, ken ik al sinds mijn geboorte eigenlijk. zij is 4 jaartjes ouder dan mij & ze zegt dat ze echt dom bezig zijn. en dat ze later mij tog terug willen. haha,
    maar ze heeft me voorgoed kwijtgeraakt.
    ik verdien bter! <3