• Ik zit dus in bso.
    En ik heb dus een abnormalen klas.
    Ik ben de enige die deftig is.
    Oke ik ben ook niet een van de braafste maar toch.
    Ik heb zelfs een halve mongool in me klas zitten.
    Ik weet hij kan er niks aan doen maar toch vind ik het vrij irritant.
    Echt Kut klas!.
    En die ene wijf denkt dan dat ze het is en iedereen haat haar.
    En ik kende niemand van me klas behalve een jongen en een meisjes van vroeger.
    Uwlg ik haat me klas echt.
    Iemand ook een kut klas?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn klas is wel aardig, maar dankzij hun heb ik wel al 3 keer strafwerk te pakken (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    haha, ik moest heel hard lachen om 'die deftig is'. Sorry, maar dat klinkt zo leuk! Ik heb echt een rotklas, helemaal geen leuke jongens/vrienden. Echt bijna alleen maar meisjes.


    It's time to be happy again.

    Carcass schreef:
    Mijn klas is wel aardig, maar dankzij hun heb ik wel al 3 keer strafwerk te pakken (:

    Kmoest bijna een stempel gaan halen door een gast.
    ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb een kutklas.


    -

    Nightingale schreef:
    haha, ik moest heel hard lachen om 'die deftig is'. Sorry, maar dat klinkt zo leuk! Ik heb echt een rotklas, helemaal geen leuke jongens/vrienden. Echt bijna alleen maar meisjes.

    Bij mij zijn de meisjes juist in minderheid.
    12 jongens ofzo en 4 meisjes.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn klas is geweldig x] Maar, dit is het 3e jaar dat ik daarmee samen zit, dus we kennen elkaar al even, we hebben al vrij zware dingen meegemaakt en samen verwerkt. Dus, we weten wat we aan elkaar hebben. Ze zijn allemaal geweldig <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb zo'n klas die noooit oplet. Soms is dat wel grappig en leuk, maar misschien klinkt het nerdie, maar ik wil soms heus opletten en mijn best eens doen..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik heb pas n kutklas :x

    Awww, dat vind ik kut voor jou! Ik heb de leukste klas ooit. Maar misschien omdat ik nu een opleiding doe en ik eindelijk niet meer bij kleine kindjes zit maar bij mensen die bijna allemaal al 20 jaar of ouder zijn :')


    I chill back and I spread peace n love

    Ik heb een geweldige klas en dat al drie jaar lang. Altijd super gezellig al mogen er van mij best 3 weg uit de klas en dan is ie nog leuker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hehe
    hoop dat mijne ook zo leuk word.

    Mijn klas is chiiiiill. iedereen doet aardig enzo. ;D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik moet morgen pas naar school, maar ik geloof dat ik wel een leuke klas heb - wat dus inhoud dat ik aardig wat strafwerk kan gaan schrijven het aankomende schooljaar, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ja daar heb ik dus ook last van.. Achteraf gezien is het mijn eigen schuld nog ook! Als ik in de eerste en tweede mijn best had gedaan mocht ik tenimnste een niveau horen dan met een stelletje apen in de klas te zitten -.-'
    totaal geen niveau, maar allemaal wel een grote bek. pfft =(


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik zit met alleen maar jongens. Maar 't is wel gezellig. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.