• *pissed off*


    We hebben zo'n project op school. Dat we meters moeten worden van kinderen van 6/7. Dus, had ik zo'n meisje dat heel verlegen was en niemand wist dat het een meisje was omdat het kort haar had.. Haar naam was Cindy, dus.. Tijdens de activiteiten, vroeg Jolien hoe "hij" heette.
    Ik zei dus dat het geen "hij" was en dat zij Cindy heette, waarop Jolien met mijn discussiërde dat Cindy een jongen was. Like, Wtf? En Cindy werd verdrietig en boos en heeft uiteindelijk de rest van de dag niets gezegd.. Lekker dan.

    Ook zo'n "Ik ruk je kop eraf" momenten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jezus, nou, lekker is dat '-,-.

    K heb zovaak zin iemands kop eraf te rukken:Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Jeej,,ik ben de eerste die reageert.

    Jah,,ik ken die momenten,ma die onthou k meestal ni ,omda 'k nu eenmaal geen haatdragend persoon ben =)

    oh,,k vind het trouwens erg sneu voor Cindy,Ik had da probleem vroeger ook =(
    Met dank aan mijn moeder
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind Cindy best zielig.. & ja, ik heb ook van die momenten, (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ahh, wat zielig voor Cindy! Is ze pas 6/7? rotjolien. x) ik heb héél vaak dat ik iemands kop eraf kan rukken, van mijn beste vriend bijv. gosh wat kan die irritant doen zeg.


    It's time to be happy again.

    Oh! Wat stom!!

    Ik had vandaag ook zo'n moment.
    Ik, en twee anderen hadden een presentatie. Ik werd een beetje buitengesloten omdat die andere goede vrienden zijn.

    Vandaag dus die presentatie. Zat ik in de klas, kwam ik er achter dat ze opeens allebei bij de ortho waren! En zij hadden het blaadje met info, nzo...
    Toen was ik best boos.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja nu.
    Nu mijn vriendje me weer wat heeft geflikt :'D
    Ik vermoord hem zo wel even.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aahmen, wat erg voor Cindy.
    En ja, ik heb ook zo van die momenten.(:


    effort never betrays you

    Als je die naam al hoort weet je toch meteen dat het een meisje is? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Iedere dag.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vaker! [/lees; elke dag]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 22:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking