• Ik moet echt leren om minder te praten in de les. o.o
    Ik zit echt continue te babbelen. :'D
    Vandaag heb ik natuurlijk ook weer een aantal opmerkingen gekregen dat ik minder moet babbelen.
    Maar we moesten van die van Engels een blad invullen, en ze zei dat àls we praatten, het in het Engels moest zijn.
    Dus ik volop met mijn buur in de klas (S.) aan het praten -in het Engels uiteraard-
    zegt ze zo van 'Ja, jij en S. praten wel veel te veel hoor.' 'Tsja.' 'Het was toch in het Engels hoop ik?' 'Jajaaaa!'

    Praten jullie ook zo veel in de klas?
    Who will join my club? :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik join tha club :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik lach vooral veel samen met mijn vriendinnen. Serieus, wanneer de les begint is plots alles zo grappig.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik praat ook teveel. En als ik een opmerking krijg ben ik het vaak 5 minuten later toch alweer vergeten.
    Ik wacht nog altijd op de eerste keer: "En nu is het genoeg Ilse! Straf!" 8D


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik praat ook teveel. x'D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 17:39 ]

    Pencil schreef:
    Ik praat ook teveel. En als ik een opmerking krijg ben ik het vaak 5 minuten later toch alweer vergeten.
    Ik wacht nog altijd op de eerste keer: "En nu is het genoeg Ilse! Straf!" 8D

    Ik heb wonder boven wonder nog nooit moeten nablijven voor te veel babbelen. Echt, ik sta er nog steeds verwonderd van. o.o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb de droogste klas in tijden. Tijdens een spreekbeurt, doe ik droge dingen, schiet de halve klas in de lach. Dan moet ik ook lachen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Ik heb wonder boven wonder nog nooit moeten nablijven voor te veel babbelen. Echt, ik sta er nog steeds verwonderd van. o.o


    O.o Ikke... ach ja, wat maakt het uit. Vaak vergeten ze het toch en kan ik gewoon gaan 8D


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Dat jullie nog echt Engels praten ook, doen wij nooit :'D Ik zit op een relaxte school, ik krijg niet vaak op mijn flikker hoewel ik meer zit te kloten dan te werken :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik & xjustxmyself praten ook nogal continue (:


    Beeeeeeeesje :-)

    ik ben de stilste van de klas xD
    ik kan als het kon de hele dag mijn mond houden
    echt ik haat praten en ook al mensen tegen me praten xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Bro schreef:
    ik join tha club :9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik praat niet zo veel in de klas. Wel een beetje fcourse, maar laaang niet zoveel als al die andere in m'n les.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik praat altijd in de klas, ik moet dan ineens alles zeggen wat in me opkomt. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja en wonder boven wonder ben ik er nog nooit uitgestuurd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik krijg juist altijd te horen dat ik te weinig praat :X