• Mijn zus is echt dom weetje. Toe net tijdens het eten hadden we het over katwijk aan zee.
    Zegt mijn zus:'Katwijk aan zee ligt in zeeland.'
    Zegt mijn moeder:'Nee. Katwijk aan zee ligt in Zuid-Holland.'
    Mijn zus zo:'NIet waar.'
    Mijn moeder zo:'Wel waar.'
    Mijn zus zo:'Nee. Want Katwijk aan ZEE. Zeeland ligt toch aan de zee. Of niet soms?'
    Mijn moeder zo:'Jawel. Maar Den Haag ligt toch ook aan de zee en ligt toch ook niet in Zeeland.'

    Zo ging de discussie de hele tijd door. Toen ben ik achter de computer gaan zitten en opgezocht en toen bleek dat Katwijk aan zee echt in Zuid-Holland ligt.

    Dus ik denk wtf. Mijn zus is 15 en nu kun je wel zegge:'Het kan toch wel gebeuren?'

    Maar een paar maanden geleden hadt mijn zus en ik een discussie of pinguins nou wel of geen vogels waren. Mijn zus vond namelijk van niet omdat ze niet kunnen vliegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    kippen kunnen toch ook niet vliegen en dat zijn ook vogels o.O doooom :')

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 13:32 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    nou zeg dat is dus echt niet dom
    ik heb ook altijd van zulke theorieën en ik ben 16.
    ik vind dom een beetje een te groot woord.
    dom vind ik pas als je niet meer weet waar je woont.

    (soory ik word zo vaak dom genoemd dat ik er gewoon niet tegen kan als mensen elkaar zo noemen:S)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Seel schreef:
    kippen kunnen toch ook niet vliegen en dat zijn ook vogels o.O doooom :')

    De onze kunnen dat wel! 8D
    Vooral onze kleine Engelse <3 Maar zij kunnen dat natuurlijk niet zoals vogels dat kunnen. Zie je het al voor je? :'D
    "Hee, kijk! Een kip in de lucht!" En dan zo'n heel gekakel ertussendoor! :')
    Pinguïns zijn dus wel vogels hoor! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    De onze kunnen dat wel! 8D
    Vooral onze kleine Engelse <3 Maar zij kunnen dat natuurlijk niet zoals vogels dat kunnen. Zie je het al voor je? :'D
    "Hee, kijk! Een kip in de lucht!" En dan zo'n heel gekakel ertussendoor! :')
    Pinguïns zijn dus wel vogels hoor! :')
    wonderkippies :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Chamassa schreef:
    nou zeg dat is dus echt niet dom
    ik heb ook altijd van zulke theorieën en ik ben 16.
    ik vind dom een beetje een te groot woord.
    dom vind ik pas als je niet meer weet waar je woont.

    (soory ik word zo vaak dom genoemd dat ik er gewoon niet tegen kan als mensen elkaar zo noemen:S)



    ik wordt ook best vaak dom genoemt. en mijn zus ook. Wij kunnen er gewoon omlachen. Dit topic is niet gemaakt om haar de grond in te trappen of o haar te kwetsen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haar argumenten zijn wel dom maar ik wist ook niet waar katwijk aan zee lag. En daarom ben ik zeker niet dom. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, lolxD

    Tsja, Zuid-Holland ligt ook aan zee hoor. Zo dom vind ik het niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ik heb ook altijd overal van die vage verklaringen voor. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wow..
    ik zeg niets :$


    Life is hard and then we die

    daar woon ik! (:
    en het is idd aan de zee. (:
    maar ook in Zuid-Holland.
    dus 't is niet heeeel dom.. (:


    Opgeven is geen optie.

    Seel schreef:
    kippen kunnen toch ook niet vliegen en dat zijn ook vogels o.O doooom :')

    Kippen kunnen wel vliegen.
    Weetje, een vriendin van me heeft ooit eens gevraagd of Londen niet in de USA ligt. Tja.. Zij is niet bepaald dom, integendeel, maar Aardrijkskunde is gewoon niet haar sterkste kant :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haha dat is niks vergeleken met mijn zus :'D die is 24, en dacht nog dat Australië en Antartica landen waren.
    En we reden een keer langs een groot zendgebouw van een televisiezender ofzo, met allemaal sattelieten er omheen dus. Komt ze opeens aan: Hé daar heb je een sattelietenwinkel! -.-'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tja, het had in Zeeland kunnen liggen. En in Zuid-Holland & Noord-Holland & Groningen & Friesland.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FACEPLANT schreef:
    Haha dat is niks vergeleken met mijn zus :'D die is 24, en dacht nog dat Australië en Antartica landen waren.
    En we reden een keer langs een groot zendgebouw van een televisiezender ofzo, met allemaal sattelieten er omheen dus. Komt ze opeens aan: Hé daar heb je een sattelietenwinkel! -.-'
    Australië is ook een land ja, en het is ook een continent.


    Life is hard and then we die