• x

    [ bericht aangepast op 3 jan 2019 - 16:52 ]


    Directioner for the rest of my motherfuckin life....

    Aha. Kinda verboden zo'n topic. Maakt echt niet uit dat je een artiest niet mag, but yeah, er zijn grenzen. Zie forumregels :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Whatever.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen.. De topicopener wilt ons zeggen dat sommige mensen andere dwingen om van sommige artiesten te houden. En ze heeft gelijk ook.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    justin bieber is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo coooooooooooooooooooooooooots!!!!!!!!!!!!!!!


    #LaLaLa

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap ook niet waarom dit topic nog niet gesloten is?

    Haha ik krijg again een liedje in mijn hoofd.
    'Bad mods, bad mods, whatcha gonna do, whatcha gonna do when it comes to you'

    Niks tegen de mods ofzo, ik kan er ook niks aan doen dat dat in mijn hoofd opkomt :'D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 18:05 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    VeraPotter schreef:
    Een ding: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychiater


    LOL HAHA

    en danutjuuh als je wilt haten moet je niet komen praten want dat jy hem haat boeit m tog niet en k ben miss geen allergrootste fan maar tog haat k m niet en de fans van jb haten jouw favo-artiesten tog ook niet ookal zyn ze geen fan ...

    en haten is nogal hard , k begryp je niet zo goed.....

    btw: boeiende topic hoor * gaap* :S


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    danutjuhh schreef:
    ik haat justin bieber so what je kan me niet dwingen van hem te houden
    mensen die echt dom zijn: mensen die anderen uitschelden als ze er niet van houden dat zijn zulke noobs


    Jij scheld mensen uit die andere mensen uitschelden, maakt jou dat niet ook een noob? Of ben ik de enige die dat vind?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Genius schreef:
    Wat jij wil :')


    we love anyone even you're a bitch .

    Cornflakes schreef:
    http://www.IkZoekEenLeven.nl


    haha om sommige reacties lig k plat haha
    eerst die psygiater en dan k zoek een leven haha deze topic mag van my open blyfen hoor ;)

    moest k ffe zegge


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Believing schreef:
    Oké, wat jij wilt. haha.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Hee, gefeliciteerd hè!


    I chill back and I spread peace n love

    Virginity schreef:
    Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen.. De topicopener wilt ons zeggen dat sommige mensen andere dwingen om van sommige artiesten te houden. En ze heeft gelijk ook.

    dan zegt ze het op een hele foute manier? :')


    I chill back and I spread peace n love

    uhm leuk? nee weetikveel, nogal een nutteloos topic denkik, je hoeft dit niet zo uit te schreeuwen. iedereen houdt wel of niet van een bepaalde artiest, maar zo duidelijk moet je dit niet op quizlet doen. dit is een site die losstaat van elke bepaalde artiest, dus iedereen die iets anders leuk vindt dan jij zou ik gewoon respecteren...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik hou van Jb but whatever,als jij de fans uitscheld en hem uitscheld ja dan heb je kans op grote monden,is dat het antwoord op je zielige vraag?


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    DECIBELLE schreef:
    (...)

    Jij scheld mensen uit die andere mensen uitschelden, maakt jou dat niet ook een noob? Of ben ik de enige die dat vind?


    ik ben het met je eens je bent niet de enige die dat vind


    Maybe my look changed, but my heart didn't